تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹
کد خبر : 12255

زندیا یکی پس از دیگری در حال ارائه مد جدید در پاریس است

زندیا یکی پس از دیگری در حال ارائه مد جدید در پاریس است

زندایا یکی پس از دیگری در حال پخش مد های جدید است. در اوایل هفته، این ستاره 27 ساله،همه را با موهای چتری‌ خود هیجان زده کرد، و لحظه‌ای برجسته در هفته مد پاریس را رقم زد. زندیا پس از اینکه در شوی شیاپارلی در 22 ژانویه در پاریس لحظه‌های خاص خود را ایجاد کرد،

زندایا یکی پس از دیگری در حال پخش مد های جدید است. در اوایل هفته، این ستاره 27 ساله،همه را با موهای چتری‌ خود هیجان زده کرد، و لحظه‌ای برجسته در هفته مد پاریس را رقم زد.

زندیا پس از اینکه در شوی شیاپارلی در 22 ژانویه در پاریس لحظه‌های خاص خود را ایجاد کرد، این بار با یک نان قهوه‌ ای مایل به قرمز برای نمایش فندی در روز پنجشنبه پوشید.

زندیا این مدل مو را با یک لباس مجلسی بورگوندی تیره ترکیب کرد که دارای یقه زیبای ملکه بود. او لباس تک رنگ را با یک لب قرمز سرمه ای و یک گردنبند الماس خیره کننده تکمیل کرده بود.

به گفته همکار قدیمی او، لا روچ، فیلم کوتاه زندیا نشانگر «عصر جدیدی» است. طرفداران قبلا نگاهی اجمالی به استایل او در فیلم Dune در ماه دسامبر انداختند، زمانی که او برای یک رویداد تبلیغاتی در Comic Con Experience در برزیل به قلمروی سبک قدم گذاشت.

او یک پیراهن تاکسیدو، کفش‌ های پاشنه‌ دار سفید و یک دامن بلند پوشیده بود که در پاییز گذشته در نمایش آماده‌ به‌ پوش شیاپارلی برای اولین بار به نمایش در آمد.

یکی از طرفداران پر و پا قرص زیبایی شناسی جدید زندیا نامزد او، تام هالند است. هالند پس از حضور زندیا در شیاپارلی بازیگر بلافاصله در اینستاگرام از عشق خود تعریف کرد.

او عکس و ویدیویی از زندیا در لباس آوانگاردش را بازنشر کرد، نه تنها با ایموجی های چشمان قلب، بلکه با اطمینان از اینکه، برای او “ساخت شده” است.

برچسب ها :

ناموجود