تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر : 12485

زندیا مانیکور کلاسیک را با لباس شیک دیستو پیایی ست می کند

زندیا مانیکور کلاسیک را با لباس شیک دیستو پیایی ست می کند

مد دیستو پیایی هرگز به این اندازه نبوده است، و زندیا اثبات آن است. در چند هفته گذشته، این بازیگر در روند مد داغ بوده است و مد هیجان انگیز و آینده نگرانه را به روش های مختلف تجربه کرده است. اولین بار در هفته مد در پاریس بود، جایی که او اولین چتری ها

مد دیستو پیایی هرگز به این اندازه نبوده است، و زندیا اثبات آن است. در چند هفته گذشته، این بازیگر در روند مد داغ بوده است و مد هیجان انگیز و آینده نگرانه را به روش های مختلف تجربه کرده است. اولین بار در هفته مد در پاریس بود، جایی که او اولین چتری ها را با یک استایل کاملا مشکی عرضه کرد. مدت کوتاهی پس از آن، او به نحوی ظاهر خود را با آرایشی بی‌ نظیر و یک مدل موی شیک به برتری رساند.

سپس، در اولین نمایش فیلم جدید خود در مکزیکو سیتی، زمانی که او با یکی از شیک‌ ترین چهره‌ های دیستو پیایی خود همراه با ساده‌ ترین ناخن‌ های شیری روی فرش قرمز رفت.

به سختی می توان ظاهر کامل را دید و بلافاصله به سمت لباس پوشیده کشیده نشد. بیشتر سیاه و خاکستری داشت. و یک موتیف دایره‌ای ساختار یافته روی بازو و حالت کمربند مانند ایجاد می‌ کند که تمام پارچه‌ را در کنار هم نگه می‌ دارد.

یک مانیکور ساده بهترین راه برای حفظ تمام تمرکز روی لباس آوانگارد او بود. در اینجا ناخن‌ های کلاسیک و شیک، کوتاه و صاف نگه داشته می‌ شوند. هر یک از ناخن‌ ها با یک روکش فوق‌ العاده براق در بالای رنگ کمی مایل به سفید که به اندازه‌ ای نازک بود رنگ‌ شده بود تا به سطح ناخن‌ های طبیعی زیرینش هماهنگ شود.

آخرین قسمت پازل مو و آرایش بود. چهره درخشان و برنزی Z با براق ترین لب ها و روشن ترین چشم دودی جفت شده بود، در حالی که تمام این مدت زیر موهای صاف نشسته بود. موهایش را که در قسمتی عمیق از کناره‌ ها قرار داده بود، آن‌ ها را با روکش ژل مرطوب براق نگه داشت و یک رشته نازک را با ظرافت در سمت راست صورتش قاب کرد.

برچسب ها :

ناموجود