تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر : 13175

زندیا در جوایز مد روی فرش سبز به نظر شگفت انگیز می رسد

زندیا در جوایز مد روی فرش سبز به نظر شگفت انگیز می رسد

زندیا این روزها در مورد استایلش بسیار فعال است. او برای مراسم جوایز مد روی فرش سبز در لس آنجلس با ظاهری شگفت‌ انگیز دیگر قدم گذاشت. لباس زندیا که به سبک لاو روچ طراحی شده بود، یک لباس مجلسی روبرتو کاوالی، یک لباس مجلسی طوسی با طرح تمساح ابریشمی با جزئیات حاشیه و یقه‌

زندیا این روزها در مورد استایلش بسیار فعال است. او برای مراسم جوایز مد روی فرش سبز در لس آنجلس با ظاهری شگفت‌ انگیز دیگر قدم گذاشت.

لباس زندیا که به سبک لاو روچ طراحی شده بود، یک لباس مجلسی روبرتو کاوالی، یک لباس مجلسی طوسی با طرح تمساح ابریشمی با جزئیات حاشیه و یقه‌ ای شیب پوشیده بود.

زندیا با چندین قطعه جواهر تزئین شد. او عمدتاً از دستبند های نقره و النگو بر روی هر دو مچ دست استفاده می کرد.

این بازیگر موهایش با در حالت فرهای طبیعی قرار داده بود وارد شد. آرایش او ظاهری طبیعی داشت، که شامل لب براق صورتی بود که با گونه های گلگون او مطابقت داشت، که روی آن را با یک سایه چشم برنزی ظریف پوشانده بود.

 

زندیا در تور مطبوعاتی Dune: Part Two، اخیراً استایل هایی از سبک‌ های کاملاً آتشین را به طرفداران نشان داده است. برای اولین نمایش در شهر نیویورک در ماه فوریه، او یک لباس سفید آستین بلند پوشید. لبه لباس با جزئیات طلایی برای جلوه ای چشمگیر و آینده نگرانه تزئین شده بود.

او موهایش را پایین انداخته بود، موهایش را به صورت فرهای آبشاری در آورده بود و زرق و برق کم رنگ را انتخاب کرده بود. زندیا در حالی که روی فرش ژست گرفته بود، منظره‌ ای متحیر داشت.

برچسب ها :

ناموجود