تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۲۴
کد خبر : 7778

زندیا برای نقش بعدی خود حال و هوای شخص شرور می خواهد

زندیا برای نقش بعدی خود حال و هوای شخص شرور می خواهد

زندیا برای آینده اش برنامه هایی دارد. این بازیگر دوست داشتنی امیدوار است برای نقشی در آینده از حالات شیطانی خود استفاده کند. او همچنین امیدوار است که چیزهایی را فراتر از بازیگری بردارد و کارگردانی فیلم را امتحان کند. در مصاحبه ای با ال که قبل از حملات SAG-AFTRA انجام شد، زندیا در مورد

زندیا برای آینده اش برنامه هایی دارد. این بازیگر دوست داشتنی امیدوار است برای نقشی در آینده از حالات شیطانی خود استفاده کند. او همچنین امیدوار است که چیزهایی را فراتر از بازیگری بردارد و کارگردانی فیلم را امتحان کند.

در مصاحبه ای با ال که قبل از حملات SAG-AFTRA انجام شد، زندیا در مورد حرفه خود و نقش هایی که در گذشته بازی کرده صحبت کرد. او گفت که در اکثر فیلم‌ ها و برنامه‌ های تلویزیونی که در آن حضور داشته، نقش «آدم خوب» را بازی کرده است و دوست دارد چیز جدیدی را امتحان کند.

او گفت: “من دوست دارم نقش یک شخصیت شرور را بازی کنم.” «به آن حال و هوای شیطانی و ابرشرور ضربه بزنید. در هر چیزی که نمایان می شود، و لزوماً به معنای ابر قهرمانی نیست، بلکه به معنای احساسی فکر می کنم. احساس می‌ کنم معمولاً نقش آدم خوب را بازی می‌ کنم، بنابراین دوست دارم نقش آدم بد را بازی کنم.»

زندیا همچنین فاش کرد که پس از کسب اعتماد به نفس بیشتر می خواهد در آینده کارگردانی کند. «[می‌خواهم] یک روز کارگردانی کنم. برای کارگردانی یک فیلم، امیدوارم بیشتر از یک فیلم، اما فقط انجام آن باشد.» “اولین قدم برای اینکه واقعاً کاری را خودتان انجام دهید، قدم آسانی نیست، بنابر این امیدوارم بتوانم بر ترس غلبه کنم.”

زندیا در فیلم چالشگران بازی می‌ کند

فیلم بعدی زندیا “چلنجرها” است، جایی که او در نقش یک تنیس باز شگفت انگیز است که رابطه ای پیچیده با دو بازیکن مرد برقرار می کند. سال‌ ها بعد، شخصیت او آسیب دیدگی را تجربه می‌ کند و اکنون یکی از بازیکنان را مدیریت می‌ کند که اکنون شوهرش است. او در کنار مایک فیست و جاش اوکانر همبازی است.

برچسب ها :

ناموجود