تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 9410

زندیا با ظاهری شیک در یک رستوران پاریسی خیره کننده بود

زندیا با ظاهری شیک در یک رستوران پاریسی خیره کننده بود

زندایا در هفته مد با کت و شلوار هماهنگ ویوین وست وود را در یک رستوران پاریسی به نمایش گذاشت. این بازیگر و خواننده در چندین رویداد در پایتخت فرانسه خیره کننده بود. لباسی که او در یک رستوران مشهور در شهر نور پوشیده بود توسط آندریاس کرونتالر، همسر اسطوره فقید مد طراحی شده بود.

زندایا در هفته مد با کت و شلوار هماهنگ ویوین وست وود را در یک رستوران پاریسی به نمایش گذاشت. این بازیگر و خواننده در چندین رویداد در پایتخت فرانسه خیره کننده بود.

لباسی که او در یک رستوران مشهور در شهر نور پوشیده بود توسط آندریاس کرونتالر، همسر اسطوره فقید مد طراحی شده بود. قسمت بالایی دارای یک بدنه ساختار یافته است که از شانه ها فرو می رود و به صورت آستین های ژولیده شکوفا می شود. شلوارهای همسان یک سبک ساده و در عین حال کلاسیک هستند که دقیقاً به استخوان مچ پا می زند. زندیا این مجموعه را با کفش های قهوه ای نوک تیز و یک کمربند هماهنگ جفت کرد.

زندیا اکسسوری را به حداقل رساند تا جسارت کت و شلوار را برجسته کند و طرح های معمول کرونتالر برای خانه وست وود را تکرار کند. این ویدئو در حساب اینستاگرام لاو روچ استایلیست منتشر شد که پس از بازنشستگی تقریباً به طور انحصاری برای زندیا کار می کند.

زندایا به عنوان سفیر لویی ویتون

زندیا تقریباً در تمام مدت اقامتش در پاریس، لباس‌ هایی از لویی ویتون، برندی که او سفیر آن است، پوشید. در میان لباس‌ های خانه معروف پاریس، زندیا با یک لباس زیپ‌ دار، ست دامن گلادیاتوری سال 2015 و یک بلوز آستین پفی از مجموعه‌ا ی در سال 2004 دیده شد.

در نهایت، زندایا برای ورود به لندن همراه با شریک زندگی‌ اش، بازیگر تام هالند، زرق و برق را پشت سر گذاشت تا یک جامپر راحت بپوشد.

برچسب ها :

ناموجود