تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
کد خبر : 12918

زندیا با ظاهری آوانگارد صحنه را به نمایش مد خود تبدیل کرد

زندیا با ظاهری آوانگارد صحنه را به نمایش مد خود تبدیل کرد

زندیا در روز یکشنبه با ظاهری آوانگارد و خیره کننده در نیویورک برای تور مطبوعاتی Dune: Part Two ژست گرفت. از زمانی که تور مطبوعاتی فیلم در اوایل این ماه آغاز شد، این بازیگر 27 ساله، هر حضوری از خود را روی صحنه به نمایش مد خود تبدیل می کند. زندیا در حالی که همراه

زندیا در روز یکشنبه با ظاهری آوانگارد و خیره کننده در نیویورک برای تور مطبوعاتی Dune: Part Two ژست گرفت. از زمانی که تور مطبوعاتی فیلم در اوایل این ماه آغاز شد، این بازیگر 27 ساله، هر حضوری از خود را روی صحنه به نمایش مد خود تبدیل می کند.

زندیا در حالی که همراه با سایر بازیگران به سراسر جهان سفر می کرد از جمله تیموتی شالامی، آنیا تیلور جوی، فلورانس پیو و آستین باتلر برخی از تاثیر گذارترین استایل های خود را به نمایش گذاشته است.

در دنباله این تورها. در اولین نمایش، او در نیویورک یک لباس سفید بلند پوشید. لبه لباس با جزئیات طلایی برای جلوه ای چشمگیر و آینده نگرانه تزئین شده بود.

او موهایش را پایین انداخته بود، و به شکل فرهای آبشاری حالت داده بود که شیک و براق به نظر می رسیدند. ظاهر شدن روی فرش قرمز زندیا پس از هماهنگ شدن ظاهر او و شالامی در سئول، کره جنوبی رخ داد.

زندیا لباس بژ هلویی پوشیده بود، در حالی که شالامی لباس رنگ خاکستری خود را با چکمه هایش ست کرد. آنها حتی این هماهنگی را روی اکسسوری های خود هم انجام دادند، زیرا هر دو گردنبند های زنجیره ای نقره ای به گردن داشتند.

در طی یک مصاحبه در این رویداد، شالامی به اشتراک گذاشت که ایده لباس های مشابه از Roach گرفته شده است.

شالامی در کلیپی از مصاحبه ای که با ووگ کره جنوبی در اینستاگرام منتشر کرد، گفت: “من فکر می کنم حمایت از طراحان اینجا فوق العاده است.” «این ایده و خلاقیت زیبای قانون بود. اما از جوون جی برای این فرصت برای پوشیدن لباس های زیبایش تشکر می کنم.

برچسب ها :

ناموجود