تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 5306

دشواری های زندگی سیلوستر استالونه در مسیر موفقیت

دشواری های زندگی سیلوستر استالونه در مسیر موفقیت

سیلوستر استالونه ممکن است یکی از موفق ترین ستاره های فیلم های اکشن نسل خود باشد، اما مسیر موفقیت برای سیلوستر استالونه آسان نبود. این بازیگر در حین تولد دچار عارضه ای شد که باعث افتادگی جزئی در صورت و نقص گفتاری جزئی شد که منجر به قلدری او در مدرسه شد. علاوه بر این،

سیلوستر استالونه ممکن است یکی از موفق ترین ستاره های فیلم های اکشن نسل خود باشد، اما مسیر موفقیت برای سیلوستر استالونه آسان نبود. این بازیگر در حین تولد دچار عارضه ای شد که باعث افتادگی جزئی در صورت و نقص گفتاری جزئی شد که منجر به قلدری او در مدرسه شد.

علاوه بر این، استالونه و برادرش توسط پدری بدسرپرست مورد ضرب و شتم قرار گرفتند، بنابراین هر دوی آنها دوران کودکی سختی را سپری کردند که در آن به شهرهای مختلف نیز نقل مکان کردند. استالونه حتی بخشی از دوران کودکی خود را در پرورشگاه و شبانه روزی گذراند.

شروع حرفه بازیگری سیلوستر استالونه

استالونه در جوانی به نیویورک نقل مکان کرد تا در صنعت سرگرمی شرکت کند، اما هیچ پیشرفتی فوری حاصل نشد. او ظاهراً زمانی را صرف خوابیدن در ایستگاه اتوبوس کرده و تنها یک دلار و 12 سنت در ساعت به دست می آورد.

موفقیت او در تست بازیگری برای فیلم وودی آلن به نام “موز” به شروع شد. اگرچه او در ابتدا نادیده گرفته شد زیرا به اندازه کافی ترسناک به حساب نمی آمد، استالونه تسلیم نشد.

نیک دو سملین در کتاب جدید «آخرین قهرمانان پیروزی ها» می نویسد: «استالونه و دوستش جانی، یکی دیگر از بازیگران مشتاق، دوده به صورت خود مالیدند، وازلین را لای موهایشان زدند و برگشتند و آلن را ترساندند که نقش هایی را به آنها بدهد.

چند نقش کوچک دیگر بعد از آن، قبل از اینکه استالونه با نقش اصلی خود در «راکی» در سال 1976 که خودش آن را نوشت، به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد. به او داده شده است.

برچسب ها :

ناموجود