تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
کد خبر : 12164

زندیا با استایل دراماتیک در هفته مد پاریس طوفان به پا می کند

زندیا با استایل دراماتیک در هفته مد پاریس طوفان به پا می کند

زندایا پاریس را طوفانی می کند! روز دوشنبه، این بازیگر، در نمایش بهار / تابستان 2024 شیاپارلی در Place Vendôme در هفته مد پاریس شرکت کرد و در آنجا یک مدل موی چشم نواز جدید ارائه کرد. زندیا چتری‌ های کوتاه و متلاطم جدید و فوق‌ العاده صاف خود را برای بیرون رفتن شیک نشان

زندایا پاریس را طوفانی می کند! روز دوشنبه، این بازیگر، در نمایش بهار / تابستان 2024 شیاپارلی در Place Vendôme در هفته مد پاریس شرکت کرد و در آنجا یک مدل موی چشم نواز جدید ارائه کرد.

زندیا چتری‌ های کوتاه و متلاطم جدید و فوق‌ العاده صاف خود را برای بیرون رفتن شیک نشان داد. اما این تنها کار جدید نبود که توجه جمعیت را به خود جلب کرد او همچنین یک ظاهر تمام مشکی را برای استایلش انتخاب کرد که دارای یک تاپ یقه بلند و یک دامن ساتن روکش بلند بود. این ظاهر با یک جفت کفش نوک تیز مشکی و جوراب شلواری مشکی شفاف تزئین شده بود.

زندیا تنها چهره مشهور حاضر در این نمایش نبود، و بازیگر نقش اوفوریا، هانتر شفر و خواننده و بازیگر جنیفر لوپز نیز در میان کسانی بودند که حمایت خود را از خانه مد نشان دادند.

شپاپارلی اخیراً یکی از برندهای محبوب ستاره زندیا بوده است. استایل تک رنگ زندیا شامل یک پیراهن کلاسیک تاکسیدو، و یک دامن بلند سه بعدی بود که از Dune الهام گرفته شده بود.

پس از این رویداد، لاو روچ، استایلیست این بازیگر در اینستاگرام فاش کرد که این لباس، از فیلم‌ های Dune الهام گرفته شده است.

این اولین باری نیست که زندیا در هفته مد در پایتخت فرانسه روی خوش نشان می دهد او در ماه اکتبر با یک لباس مجلسی سفید زیبا برای شوی لویی ویتون آمد.

زندایا این لباس بلند را با جزئیات زیپ دوتایی در جلو به تن کرد تا در سخنرانی نیکلاس گیسکیر برای خانه مد نمادین در ردیف جلو بنشیند.

علاوه بر زیپ های طلایی، این لباس با جزئیات سگک بزرگ روی بند تزئین شده بود به پایان رسید. این ستاره با کفش های پاشنه دار سفید و نگین های بولگاری این ظاهر را تکمیل کرد.

برچسب ها :

ناموجود