تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴
کد خبر : 12677

ریحانا و همسرش روز ولنتاین را با سبکی متفاوت جشن گرفتند

ریحانا و همسرش روز ولنتاین را با سبکی متفاوت جشن گرفتند

ریحانا و همسرش راکی روز ولنتاین را با سبکی متفاوت جشن گرفتند. چهارشنبه شب، این زوج در حالی که در حال خوردن شام در سزار پاریس به تصویر کشیده شده بودند، لبخند می زدند. ریحانا، لباسی برای تحت تاثیر قرار دادن برای این مناسبت خاص پوشیده بود او یک دامن ابریشمی شامپاینی به تن کرده

ریحانا و همسرش راکی روز ولنتاین را با سبکی متفاوت جشن گرفتند. چهارشنبه شب، این زوج در حالی که در حال خوردن شام در سزار پاریس به تصویر کشیده شده بودند، لبخند می زدند.

ریحانا، لباسی برای تحت تاثیر قرار دادن برای این مناسبت خاص پوشیده بود او یک دامن ابریشمی شامپاینی به تن کرده است که با یک تاپ خز مصنوعی به رنگ قهوه‌ ای مایل به زرد برای این شب خاص آماده شده بود. او این ظاهر را با یک کیف دستی خزدار و یک کفش پاشنه بلند به رنگ شامپاین تزئین کرد.

در همین حال، همسر او، با یک شلوار قهوه ای تیره و یک ژاکت همسان، شیک به نظر می رسید. هر دو هنرمند برای گردش از عینک آفتابی استفاده کردند.

شام روز ولنتاین این زوج پس از دیدار آنها با امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در اواخر ماه گذشته در پایتخت فرانسه برگزار شد. ریحانا و خواننده رپ راکی در 24 ژانویه از کاخ الیزه خارج شدند، در حالی که این دو نفر برای این مناسبت کت‌ های مشکی همسان پوشیده بودند.

ریحانا  طی سال‌ ها با ماکرون ملاقات‌ های متعددی داشته است. دلیل آخرین دیدار او فاش نشد، اما ریحانا قبلاً در ژوئیه 2017 با مکرون ملاقات کرده بود تا در مورد بودجه آموزش بین المللی این کشور گفتگو کند.

جلسه 2017 یک ماه پس از تماس او با رئیس جمهور فرانسه در X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) در مورد حمایت او از این هدف برگزار شد. ریحانا سپس در فوریه 2018 بار دیگر با مکرون ملاقات کرد تا سر فصل کنفرانسی در داکار، سنگال برای جمع آوری پول برای آموزش در کشورهای در حال توسعه باشد.

برچسب ها :

ناموجود