تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
کد خبر : 7353

ریحانا و همسرش راکی ​​به دومین فرزند خود خوش آمد گفتند

ریحانا و همسرش راکی ​​به دومین فرزند خود خوش آمد گفتند

ریحانا و راکی ​​به دومین فرزند خود خوش آمد گفتند. این خبر پس از آن منتشر شد که MediaTakeout در 9 اوت گزارش داد که او یک پسر به دنیا آورده است. این زوج این خبر را تایید نکردند و نظرات مملو از افرادی بود که از وضعیت پسرش می پرسیدند. امروز، 21 آگوست، TMZ

ریحانا و راکی ​​به دومین فرزند خود خوش آمد گفتند. این خبر پس از آن منتشر شد که MediaTakeout در 9 اوت گزارش داد که او یک پسر به دنیا آورده است. این زوج این خبر را تایید نکردند و نظرات مملو از افرادی بود که از وضعیت پسرش می پرسیدند. امروز، 21 آگوست، TMZ داستان خود را در این مورد منتشر کرد. این چیزی است که ما می دانیم.

این زوج هنری و شیک پوش تصمیم گرفتند این لحظه خاص را از دید عموم دور نگه دارند و TMZ گزارش داد که نوزاد در 3 آگوست به دنیا آمده است.

ریحانا رسما مادر دو پسر است. در حالی که ما نام او را نمی دانیم، TMZ گزارش می دهد که با یک “R” شروع می شود، به این معنی که خانواده همه نام هایی دارند که با R شروع می شوند.

نام واقعی ریحانا رابین ریحانا فنتی است. آنها در 13 می 2022 به اولین فرزند خود، خوش آمد گفتند و نام او را به نام رهبر قبیله Wu-Tang، که نام اصلی او رابرت فیتز جرالد دیگز است، گذاشتند. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا آنها نام کودک شماره 2 را به نام هنرمند برجسته دیگری انتخاب کردند یا خیر.

ریحانا در اولین لحظات اجرای فوریه خود، رونمایی بزرگ حاملگی را اجرا کرد، شکمش را مالید و زیپ لباسش را رها کرد.

برچسب ها :

ناموجود