تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر : 10325

ریحانا در حال استقبال از فصل جدید با موی بلوند است!

ریحانا در حال استقبال از فصل جدید با موی بلوند است!

ریحانا در حال استقبال از فصل جدید با تغییر موی باورنکردنی است! این خواننده مشهور در سفر های اخیر خود در لس آنجلس از او عکس گرفته شده است و ظاهر جدید خود را در حالی که از قرار شام با شریک زندگی خود راکی لذت می برد و با دوستانش وقت می گذراند به

ریحانا در حال استقبال از فصل جدید با تغییر موی باورنکردنی است! این خواننده مشهور در سفر های اخیر خود در لس آنجلس از او عکس گرفته شده است و ظاهر جدید خود را در حالی که از قرار شام با شریک زندگی خود راکی لذت می برد و با دوستانش وقت می گذراند به نمایش گذاشته است.

این ستاره از مو هایش را از رنگ سبزه به موی بلوند عسلی تغییر داده است و به دنبال رنگ ملایم تر بود و ریشه های تیره خود را برای انتقال آسان تر حفظ کرد. ریحانا در لس آنجلس دیده شد، با یک ظاهر شیک غیر رسمی، که شامل یک کت شتری، یک هودی خاکستری و شلوار جین تیره بود. او این ظاهر را با کفش‌ های پاشنه‌ دار با طرح پوست مار و یک کیف سبز تکمیل کرد.

ریحانا موهایش را صاف نگه داشته بود و خط چشم تیره و لب های گیلاسی را به ارایش خود اضافه کرده بود. در اوایل ماه جاری، این خواننده با مدل موی جدید خود، با موج های نرم، در شهر نیویورک از او عکس گرفته شد. او یک کت طوسی بلند همراه با یک کیف قرمز و جواهرات الماس پوشیده بود.

این ستاره همیشه لحظات مد باور نکردنی را ارائه می دهد و اخیراً با شریک زندگی خود به یک قرار عاشقانه رفته است. ریحانا با پوشیدن یک ژاکت جین و شلوار جین همسان، در حالی که آنها جشن تولد 35 سالگی رپر را در یک رویداد خصوصی در RPM Raceway در جرسی سیتی، نیوجرسی جشن گرفتند.

ریحانا زمان خود را بین لس‌ آنجلس و نیویورک سپری می‌ کرد و با یک کت چرم سایز بزرگ و شلوار چرمی شرابی از رستوران معروف San Vincent’s Bungalows در غرب هالیوود خارج شد.

برچسب ها :

ناموجود