تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
کد خبر : 12184

ریحانا با ظاهری شگفت انگیز به هفته مد پاریس بازگشته است

ریحانا با ظاهری شگفت انگیز به هفته مد پاریس بازگشته است

ریحانا به هفته مد پاریس بازگشته است البته با استایل شگفت انگیز دیگری. این هنرمند روز دوشنبه در نمایشگاه مد لباس Dior Haute Couture در پاریس با لباسی کاملا مشکی از جمله دامن مناسب،کمربند دار، دستکش و کلاه ظاهر جذاب و شگفت انگیز خود را به نمایش گذاشت. او یک کیف لیدی دیور مشکی به

ریحانا به هفته مد پاریس بازگشته است البته با استایل شگفت انگیز دیگری. این هنرمند روز دوشنبه در نمایشگاه مد لباس Dior Haute Couture در پاریس با لباسی کاملا مشکی از جمله دامن مناسب،کمربند دار، دستکش و کلاه ظاهر جذاب و شگفت انگیز خود را به نمایش گذاشت.

او یک کیف لیدی دیور مشکی به همراه داشت و لباس کاملا مشکی را با کفش های سفید در تضاد قرار داد. او با یک گردنبند و گوشواره الماس به زیبایی خود کمی درخشش اضافه کرد.

ریحانا برای جذابیت خود، رنگ لبی را انتخاب کرد و آرایش چشم خود را دودی نگه داشت. پوست او برای درخشش بیشتر فقط مقداری شبنم داشت.

حضور ریحانا در ردیف اول در هفته مد برای این سوپر استار چیز جدیدی نیست، اما دیدن او در کنار طرفدارش یک سلبریتی دیگر به طرز شگفت انگیزی قابل توجه است. این خواننده در خارج از برنامه لحظه ای شیرین را با ناتالی پورتمن به اشتراک گذاشت.

وقتی این دو زن به یکدیگر برخورد کردند، هیچکدام نتوانستند شادی خود را پنهان کنند. در حالی که آنها هم را در آغوش گرفته بودند، پورتمن به شدت به ریحانا گفت که چقدر او را دوست دارد، که خواننده با خنده پاسخ داد: “تو یکی از داغ ترین عوضی های هالیوود برای همیشه هستی.”

ریحانا در ردیف اول نمایشگاه در کنار دلفین آرنو، مدیر عامل دیور. بسیاری از چهره های مشهور دیگر مانند گلن کلوز، ژولیت بینوش و کلی رادرفورد به آنها پیوستند نشسته بود.

حضور ریحانا در هفته مد لباس پنج ماه پس از تولد دومین پسرش صورت می گیرد. او در لحظات ابتدایی اجرای فوریه خود، رونمایی بزرگ حاملگی را اجرا کرد. در دسامبر، ریحانا به Access Hollywood گفت که رونمایی بزرگ در واقع برنامه ریزی نشده بود، اما ضروری شد.

برچسب ها :

ناموجود