تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر : 11215

ریحانا با استایل خیابانی شفاف بسیار شیک به نظر می رسد

ریحانا با استایل خیابانی شفاف بسیار شیک به نظر می رسد

سبک ریحانا به طور مداوم نمادین است، حتی زمانی که او دهه های گذشته را تداعی می کند. این هنرمند در حالی که یکشنبه شب در لس آنجلس در بود، یک چوکر مروارید چند رشته ای به همراه یک لباس شفاف و شلوار جین آبی گشاد ظاهری خیره کننده داشت. ظاهر جواهرات چند لایه که

سبک ریحانا به طور مداوم نمادین است، حتی زمانی که او دهه های گذشته را تداعی می کند. این هنرمند در حالی که یکشنبه شب در لس آنجلس در بود، یک چوکر مروارید چند رشته ای به همراه یک لباس شفاف و شلوار جین آبی گشاد ظاهری خیره کننده داشت.

ظاهر جواهرات چند لایه که کل گردن و دکلته او را پوشانده بود، شامل رشته هایی بود که از پشت کمرش آویزان بود.

او موهایش را به صورت نان انباشته پوشید که بر اکسسوری‌ های جسورانه‌ اش تاکید بیشتری داشت و استایل شیک خیابانی پر زرق و برق خود را با کفش‌ های کتانی مشکی پوما تکمیل کرد.

شریک زندگی ریحانا و پدر دو پسرش، راکی، اخیراً به عنوان مدیر خلاق پوما معرفی شد و این زوج ماه گذشته جایزه بزرگ فرمول 1 برای معرفی مجموعه Puma x F1 در لاس وگاس حاضر شدند.

برای مراسم رونمایی این مجموعه، ریحانا ظاهری مشابه داشت و یک کت قهوه ای ، گوشواره نقره ای، گردنبند پوشید. او موهایش را به همین مدل موی بلند می پوشید.

ریحانا مدت‌ هاست با پوما در حال همکاری بوده و اولین بار Fenty x Puma را در سال 2014 راه‌ اندازی کرد. طبق گزارش تایم، او بعداً به عنوان مدیر خلاقیت پوما انتخاب شد.

در مورد جدید ترین همکاری او، کفش یونیسکس است که از 15 سپتامبر عرضه شد. که شامل سایزهای بچه گانه نیز می شود. ریحانا در سپتامبر به مجله ووگ گفت: این بار، ما خلاقیت‌ هایمان را به بچه‌ ها گسترش دادیم، زیرا من می‌ خواهم پسرانم در هر چیزی که من و پدرشان می‌ پوشیم یا طراحی می‌ کنیم سهیم باشند.

برچسب ها :

ناموجود