تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۰۵
کد خبر : 7504

رنگ موی جدید جنیفر لوپز خیر کننده به نظر می رسد

رنگ موی جدید جنیفر لوپز خیر کننده به نظر می رسد

در حالی که برخی از ستاره‌ ها هر هفته موهای خود را تغییر می‌ دهند، جنیفر لوپز تمایل دارد از موهایی با رنگ گرم استفاده کند که می‌ داند برای او کار می‌ کنند. در حالی که او برای اکثر سال جاری استایل بروند می پوشید، این خواننده فقط با هایلایت های سبزه طلایی همه

در حالی که برخی از ستاره‌ ها هر هفته موهای خود را تغییر می‌ دهند، جنیفر لوپز تمایل دارد از موهایی با رنگ گرم استفاده کند که می‌ داند برای او کار می‌ کنند. در حالی که او برای اکثر سال جاری استایل بروند می پوشید، این خواننده فقط با هایلایت های سبزه طلایی همه چیز را تغییر داد.

در 23 آگوست، جنیفر مجموعه‌ ای از عکس‌ ها را منتشر کرد که شامل یک عکس سلفی از ماشین و یک عکس آینه‌ ای بود که شخص دیگری برای او گرفته بود. او در هر دو عکس یک لباس سفید و روان پوشیده بود با یک شلوار جین آبی کلاسیک. او این ظاهر را با یک ژاکت برنزه که تقریباً با عینک آفتابی و برکین برنزه او مطابقت داشت، به‌ علاوه چند گردنبند طلایی، حلقه‌ ها و گوشواره‌ های حلقه‌ ای ست کرد.

علیرغم اینکه جواهرات نقره‌ ای و آرایش‌ های با رنگ سرد باز می‌ گردند، جی لو عاشق رنگ‌ های گرم است و نکات برجسته رنگ موی سبزه طلایی جدید او نقطه پایانی است.

در عکس‌ ها، او موهایش را همان‌ طوری که در بیشتر امسال داشته است می‌ پوشد: از وسط با موج‌ های بزرگ و دلپذیر در تمام طول آن باز شده است. با این حال، چیزی که این بار متفاوت است، این است که او رگه های بلوند را در سراسر موهایش اضافه کرده است. هایلایت های بلوند او برای تثبیت او به عنوان یک بلوند کافی نیست، اما قطعاً سبزه تیره هم نیستند، که او را در حالت ترند ” طلایی سبزه” قرار می دهد.

موهای سبزه طلایی از نظر تنی متعادل هستند، که وقتی به موهای جی لو نگاه می کنید منطقی است. او هنوز غنای پایه و ریشه های کاراملی خود را دارد که با برجسته های جدید و درخشان او متعادل می شود. و اگر چه او طبق استاندارد ها نیازی به حجم بیشتری ندارد (موهای او به طور طبیعی بسیار بلند می شوند)، رنگ جدید او ابعاد زیبایی ایجاد می کند.

داشتن موهای سبزه طلایی مستلزم مراجعه به یک رنگ‌ ساز عالی است، زیرا این کار رنگی بر خط بسیار باریکی بین هایلایت‌ های درشت و بالیاژ است. این رنگ می‌ تواند به همان اندازه که می‌ خواهید ذوب یا برجسته باشد، بسته به اینکه می‌ خواهید نتایج طلایی‌ اش چقدر روشن باشد.

برچسب ها :

ناموجود