تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۶
کد خبر : 6627

رقابت هیلی و جاستین بیبر با لباس های داغ برای شب قرار

رقابت هیلی و جاستین بیبر با لباس های داغ برای شب قرار

هیلی و جاستین بیبر در آخرین شب قرار ملاقات خود با لباس قرمز پررنگ برجسته بودند. این زوج پنجشنبه شب پس از صرف غذا در Nice Guy در غرب هالیوود در حال رفتن به خانه دیده شدند. هیلی، 26 ساله، در حالی که یک لباس قرمز روشن با یک کیف و کفش پاشنه‌ دار پوشیده

هیلی و جاستین بیبر در آخرین شب قرار ملاقات خود با لباس قرمز پررنگ برجسته بودند. این زوج پنجشنبه شب پس از صرف غذا در Nice Guy در غرب هالیوود در حال رفتن به خانه دیده شدند.

هیلی، 26 ساله، در حالی که یک لباس قرمز روشن با یک کیف و کفش پاشنه‌ دار پوشیده بود، در حالی که شوهرش جاستین، 29 ساله، با شلوار قرمز تیره، یک پیراهن آستین کوتاه سفید و یک کلاه به دنبالش بود.

گردش رنگی هماهنگ یکی دیگر از شب های قرار برای این دو ستاره در روزهای اخیر است. روز چهارشنبه، بیبرها در مسیر سوهو هاوس، همچنین در غرب هالیوود، دیده شدند.

برای آن مناسبت، جاستین با شلوارک گشاد آبی روشن، یک هودی بزرگ سرمه ای، کفش ورزشی آبی و یک کلاه سطلی بژ به صورت غیر رسمی پوشیده بود. در همین حال، هیلی یک لباس تانک نارنجی متمایل به قرمز روشن به تن کرد که موهایش را به صورت نان درآورده بود.

این زوج که در سال 2018 با هم ازدواج کردند، همچنین در حال گذراندن وقت با هم در ساحل مقابل به ویژه در یک قرار ناهار در ماه گذشته در شهر نیویورک دیده شدند. در آن گردش، بیبرها پیراهن های سفید رنگی به تن داشتند. هیلی شلوارک جین گشاد و جواهرات طلایی به تن داشت، در حالی که جاستین شورت بنفش پاستلی و کلاه بیسبال نارنجی به تن داشت.

جورجیو بالدی نیز اوایل ماه گذشته جایی بود که بیبرها با هم شام می خوردند.

اوایل سال جاری، ووگ استرالیا مقاله‌ای در مورد هیلی منتشر کرد که کسی جز همسرش جاستین با او مصاحبه کرد. در پاسخ به سوال جاستین در مورد جنبه مورد علاقه اش از ازدواج، او پاسخ داد: “مورد علاقه من در مورد ازدواج صادقانه دوستی است که احساس می کنم ما داریم. واقعاً تو بهترین دوست من در تمام دنیا هستی. کسی نیست که ترجیح بدهم بیشتر با او وقت بگذرانم یا با او کاری انجام دهم.”

برچسب ها :

ناموجود