تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۴
کد خبر : 6756

رفتار دوست داشتنی تیلور سویفت در روز بین‌ المللی گربه را ببینید

رفتار دوست داشتنی تیلور سویفت در روز بین‌ المللی گربه را ببینید

چه زمان جالبی برای جشن گرفتن روز جهانی گربه. برخی از بزرگترین ستاره های هالیوود عاشق گربه سانان هستند. با توجه به محبوبیت گربه ها از زمان مصر باستان، از جمله توسط ملکه کلئوپاترا، این موجودات چهار پا مطمئناً ثابت کرده اند که وفادارترین همراهان انسان هستند. وقتی صحبت از گربه‌ های مشهور به میان

چه زمان جالبی برای جشن گرفتن روز جهانی گربه. برخی از بزرگترین ستاره های هالیوود عاشق گربه سانان هستند. با توجه به محبوبیت گربه ها از زمان مصر باستان، از جمله توسط ملکه کلئوپاترا، این موجودات چهار پا مطمئناً ثابت کرده اند که وفادارترین همراهان انسان هستند.

وقتی صحبت از گربه‌ های مشهور به میان می‌آید، تعداد کمی از آن‌ها به شهرت نسل تیلور سویفت، ستاره پاپ رسیده‌ اند. این خود خوانده «بانوی گربه» که اخیراً هشتمین آلبوم استودیویی خود «فولکلور» را منتشر کرده است، در طول سال‌ ها به‌طور فعال درباره بچه‌ هایش به نام‌ های مردیث گری و اولیویا بنسون پست گذاشته است. و بله، نام این دو از دو تن از بازیگران زن مورد علاقه تیلور در تلویزیون گرفته شده است.

در سال 2019، او همچنین یک نفر سوم را به همراهان خزدار خود اضافه کرد. بنجامین به طرز فوق العاده ای اولین حضور جهانی خود را در موزیک ویدیوی تیلور برای “ME!” انجام داد، که در واقع اولین بار بود که تیلور با این گربه ملاقات می کرد. وقتی تیلور متوجه شد که این گربه برای فرزند خواندگی در دسترس است، به سرعت بخشی از خانواده شد. و بعداً از طریق پستی در اینستاگرام با عنوان “تله تشنگی خانم گربه” تایید شد.

تیلور تنها فرد مشهوری نیست که دوستان گربه سان خود را دوست دارد. جی جی حدید از سال 2015 مادر گربه Cleo Hadid بوده است. جی جی همچنین در طول سال‌ها در مورد عشق خود به گربه‌ ها صحبت می‌ کرد و علناً برای از دست دادن همدم دیرینه‌ اش چون زنجبیل در سال 2016 – RIP Chub عزاداری کرد.

دیگر سلبریتی‌هایی که علناً عشق خود را به گربه‌ ها اعلام کرده‌ اند عبارتند از اد شیران و مادر داکوتا جانسون، ملانی گریفیث، که در واقع با یک شیر خانگی بزرگ شد.

برچسب ها :

ناموجود