تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۳
کد خبر : 9768

رفتار جنجالی جنیفر لوپز با پاپاراتزی ها خبر ساز شد

رفتار جنجالی جنیفر لوپز با پاپاراتزی ها خبر ساز شد

جنیفر لوپز، هنرمند و هنرپیشه محبوب اخیرا به دلیل اتفاق جنجالی با پاپاراتزی ها خبرساز شد. در عکسی که توسط عکاسان گرفته شده است، جنیفر نارضایتی خود را در برخورد با پاپاراتزی نشان داد و با انجام یک حرکت با انگشت خود، ناراحتی خود را به شیوه ای عجیب و غریب ابراز کرد. این حادثه

جنیفر لوپز، هنرمند و هنرپیشه محبوب اخیرا به دلیل اتفاق جنجالی با پاپاراتزی ها خبرساز شد. در عکسی که توسط عکاسان گرفته شده است، جنیفر نارضایتی خود را در برخورد با پاپاراتزی نشان داد و با انجام یک حرکت با انگشت خود، ناراحتی خود را به شیوه ای عجیب و غریب ابراز کرد.

این حادثه زمانی رخ داد که لوپز با شریک زندگی خود، بن افلک، در یکی از بازدیدهای منظم خود از رستوران های زنجیره ای مک دونالد بود. با کمال تعجب، به نظر می رسد که این زوج نمادین هالیوود طعم عجیبی را در برند جهانی به عنوان مکان مورد علاقه خود برای صرف صبحانه ایجاد کرده اند.

اگر چه دوربین‌ ها لحظه‌ ای را که جنیفر لوپز به پاپاراتزی‌ ها اشاره می‌ کند، شکار کردند، اما مشخص نیست چه چیزی باعث واکنش او شده است.

این اتفاق نظرات و واکنش های مختلفی را در شبکه های اجتماعی و رسانه ها در پی داشته است. برخی از جی لو به دلیل دفاع از حریم خصوصی خود حمایت می کنند، در حالی که برخی دیگر از ژست و برخورد او انتقاد می کنند، اما آنچه بسیاری می گویند این است که افراد مشهور افراد واقعی هستند و حق حفظ حریم خصوصی و ابراز احساسات خود را دارند.

جنیفر لوپز، بن افلک و آخرین جنجال هایشان

علاوه بر این قسمت، گزارش‌ هایی وجود دارد که نشان می‌ دهد رابطه جنیفر لوپز و بن افلک، معروف به «بنیفر» ممکن است با تنش‌ هایی مواجه شود، زیرا برخی منابع ادعا می‌ کنند که مشاجره‌ هایی بین او و همسرش در ماشین دیده شده است.

طرفداران «بنیفر» از اخباری که پیرامون این زوج منتشر شده است ناراحت شده‌ اند، زیرا پاپاراتزی‌ ها این زوج را کاملاً ناراحت به نظر می‌ رسانند، جایی که ظاهراً با هم مشاجره داشتند که هر دو را کاملاً عصبی کرد.

از این زوج در لس آنجلس در داخل یک ماشین عکس گرفته شده است، و این کاملاً نگران کننده است زیرا هیچ یک از تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است، نشان می دهد که این زوج در حال رفع سوء تفاهم هستند.

برچسب ها :

ناموجود