تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 10916

رز ستاره فیلم تایتانیک از مغناطیسی بودن دی کاپریو شگفت زده است

رز ستاره فیلم تایتانیک از مغناطیسی بودن دی کاپریو شگفت زده است

کیت وینسلت ستاره فیلم تایتانیک از همکاری با لئوناردو دی کاپریو در فیلم سینمایی تایتانیک می گوید. این بازیگر 48 ساله، دی کاپریو 49 ساله را در صحنه فیلم “مغناطیسی” توصیف کرد. وینسلت قبل از اکران مجدد فیلم به Entertainment Tonight گفت: “وقتی کار با لئو را شروع کردم، توانستیم ریتم خودمان را پیدا کنیم.

کیت وینسلت ستاره فیلم تایتانیک از همکاری با لئوناردو دی کاپریو در فیلم سینمایی تایتانیک می گوید. این بازیگر 48 ساله، دی کاپریو 49 ساله را در صحنه فیلم “مغناطیسی” توصیف کرد.

وینسلت قبل از اکران مجدد فیلم به Entertainment Tonight گفت: “وقتی کار با لئو را شروع کردم، توانستیم ریتم خودمان را پیدا کنیم. و این شگفت انگیز است که به گذشته نگاه کنیم و دوباره به آن فکر کنیم.”

او ادامه داد: “او انرژی جوشان داشت که واقعاً مغناطیسی بود.” و یادم می‌ آید که فکر می‌ کردم، “اوه، این جالب خواهد بود. ما قطعاً با هم کنار می‌ آییم.” و ما واقعاً یک کار خوب و قوی را انجام دادیم.

وینسلت با دی کاپریو در سال 1996 سر صحنه فیلمبرداری تایتانیک ملاقات کرد. آنها به ترتیب نقش عاشقان رز دیویت بوکاتر و جک داوسون را بازی کردند.

این بازیگر سپس به اشتراک گذاشت که “ریتم خود” را در کار با دی کاپریو پیدا کرده است و این جفت “در سطوح بسیار زیادی” در صحنه فیلمبرداری به هم متصل شده اند و باعث ایجاد دوستی و احترام برای یکدیگر شده است که سال ها پس از ساخت فیلم با هم ادامه یافته است.

وینسلت در مورد این دوستی گفت: «ما همیشه با هم تماس برقرار خواهیم کرد. چیزی مثل “صبر کن، فردا با تو تماس می‌ گیرم” وجود ندارد. آنی است. و این واقعاً یک دوستی عالی است… اگر به آن فکر کنید، در دنیایی که اکنون در آن زندگی می‌ کنیم، دوستی‌ هایی داشته باشید که شما را به هم پیوند می‌ دهد، و آن تاریخ مشترک، واقعاً شگفت انگیز است.»

پس از تایتانیک، وینسلت دوباره با دی کاپریو روی پرده ملحق شد، زمانی که این دو هنرمند نقش یک زوج دهه 1950 را در فیلم جاده انقلابی 2008 بازی کردند.

در سال‌ های پس از آن، این بازیگر هالیوودی مشهور به طور علنی در مورد دوستی و حمایت خود از یکدیگر در نمایشگاه‌ ها و رویداد ها صحبت کرده‌ اند.

برچسب ها :

ناموجود