تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۳
کد خبر : 10070

راک مانند دیوید بکهام لباس می پوشد و دیوید پاسخ می دهد

راک مانند دیوید بکهام لباس می پوشد و دیوید پاسخ می دهد

یک کلاه گیس بلوند، یک پیراهن منچستر یونایتد و یک عینک آفتابی. این تمام چیزی است که برای پوشیدن لباس دیوید بکهام لازم است. یا، حداقل، این چیزی است که دواین جانسون، بازیگر «راک» فکر می‌ کند، که فوتبالیست سابق را برای لباس پوشیدن با مو هایش با هد بند سیاه انتخاب کرده است. این

یک کلاه گیس بلوند، یک پیراهن منچستر یونایتد و یک عینک آفتابی. این تمام چیزی است که برای پوشیدن لباس دیوید بکهام لازم است. یا، حداقل، این چیزی است که دواین جانسون، بازیگر «راک» فکر می‌ کند، که فوتبالیست سابق را برای لباس پوشیدن با مو هایش با هد بند سیاه انتخاب کرده است.

این بازیگر مشهور هالیوود در اینستاگرام خود نوشت: “بکهام شماره هفت در میدان، یکی در قلب شما. هالووین مبارک دوستان من.”

او حتی ویدیویی را منتشر کرد که در آن سعی می‌ کند با توپ فوتبال کنترلی انجام دهد. علاوه بر این، شما می توانید یک سناریوی بسیار “هولناک” را مشاهده کنید، اگر بتوانید آن را به این شکل توصیف کنید، نمونه ای از هالووین، با عنکبوت ها، کدو تنبل ها و حتی مترسک هایی که او در حیاط خانه اش قرار داده است.

پاسخ بکهام به لباس راک

حقیقت این است که بکهام پس از انتشار مستندش در نتفلیکس مد شده است، جایی که او آشنا ترین و صمیمی ترین جنبه خود را نشان می دهد. بنابراین جای تعجب نیست که این بازیگر روی هیکل خود تمرکز کرده تا مانند او لباس بپوشد.

بکهام در پاسخ با همراهی یک ایموجی خنده دار نوشت: «فکر می کردم دارم در آینه نگاه می کنم». او سپس با شوخی اضافه کرد: “به نظر شما خوب است، اما شاید به یک پیراهن بزرگتر نیاز داشته باشید.”

عضلات دواین جانسون خود نمایی می کند و پیراهن منچستر یونایتد را بسیار کوچک جلوه می دهد. این یکی از بارزترین ویژگی های این بازیگر این روزها است، بنابراین شوخی رئیس اینتر میامی با قضاوت از نظرات بقیه کاربران به خوبی انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود