تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۹
کد خبر : 5322

کیم کارداشیان می گوید شکست رابطه من و دخترم را بهتر کرد

کیم کارداشیان می گوید شکست رابطه من و دخترم را بهتر کرد

کیم کارداشیان به دخترش نشان می دهد که علیرغم موفقیت او، و مادرش چندان با هم متفاوت نیستند. در یک مقاله اخیر در Vogue Italia، کیم 42 ساله، به یاد می آورد: برای مدت طولانی برای دخترم دشوار بود که بفهمد چرا من همیشه درس می خواندم. او دید که من شکست خوردم و گریه

کیم کارداشیان به دخترش نشان می دهد که علیرغم موفقیت او، و مادرش چندان با هم متفاوت نیستند. در یک مقاله اخیر در Vogue Italia، کیم 42 ساله، به یاد می آورد:

برای مدت طولانی برای دخترم دشوار بود که بفهمد چرا من همیشه درس می خواندم. او دید که من شکست خوردم و گریه کردم، او دید که وقتی او به دلیل یک امتحان نگران بود، من هیچ تفاوتی با او نداشتم.

اما وقتی دید که من از خوشحالی گریه می کنم، فهمیدم که این موفقیت برای من چقدر مهم است. در یکی از قسمت‌های اخیر کارداشیان‌ها، این ستاره مشهور تلویزیون از واقعیت در مورد حفظ احساسات خود و فرزندانش صحبت کرد.

او گفت: «هنوز احساس می‌کنم باید در مورد همسر سابقم صحبت نکنم و از او در برابر بچه‌هایم محافظت کنم و همیشه این احساس را خواهم داشت، اما اگر مردم بدانند، خدایا». “من هرگز این کار را با فرزندانم انجام نمی دهم.”

کارداشیان در مورد فراز و نشیب های روابط آنها گفت که “ساعت ها وقت خود را به عنوان خدمه برای همسر سابقش سپری کرده است.” سپس مامان کریس جنر اشاره کرد که به همین دلیل طلاق بهترین گزینه بود.

کارداشیان اضافه کرد: سخت‌ترین حس این است که کسی را که واقعاً دوستش داشتی ببینی و خانواده‌ای با آن چیزی که می‌شناختی متفاوت باشد. با این حال کیم کارداشیان توضیح داد که هیچ یک از بچه ها به دلیل سیاستی که او در زمانی که پدرشان در تیتر اخبار قرار می گیرد، اجرا می کند، آگاه نیستند.

او گفت: این یک زنجیره برای کل خانواده من است. بدون تلویزیون، فقط اپل تی‌وی” و توضیح داد که “نمی‌تواند ریسک کند که آنها تیزر خبری را ببینند.

کارداشیان اعتراف کرد: من باید راهی برای محافظت پیدا کنم و بنابراین آنها هنوز چیزی ندیده اند، اما من وارد حالت بحران می شوم. من کسی هستم که به خاطر خیلی از موارد متهم می شوم و به خاطر خیلی چیزها سرزنش می شوم. و واقعاً، آزاردهنده و بد است، اما من می توانم نحوه واکنشم را کنترل کنم و می توانم کنترل کنم اگر درهم و برهم باشم. سپس بچه های من خواهند دید. که.

جنر به دخترش اطمینان داد که «هیچ کاری نیست» که خانواده برای او انجام ندهند، و او گفت: «من فقط از اینکه داستان را دوباره به یاد بیاورم متنفرم.

من واقعاً معتقدم که روزی فرزندانم از سکوت، درک و لطف من قدردانی خواهند کرد و من سعی خواهم کرد همیشه آنها را در کنار هم نگه دارم.

برچسب ها :

ناموجود