تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر : 9747

دیوید بکهام لحضه شیرین با دخترش را به اشتراک می گذارد

دیوید بکهام لحضه شیرین با دخترش را به اشتراک می گذارد

دیوید بکهام اسطوره فوتبال، 48 ساله، دو عکس پدر و دختری شایان ستایش از خود و کوچکترین فرزندش، هارپر سون 12 ساله را به اشتراک گذاشت که در آخر هفته در طول یک جلسه تمرینی اینتر میامی مدتی را با هم سپری کردند. بکهام با تگ کردن باشگاه، همسرش ویکتوریا و با استفاده از هشتگ

دیوید بکهام اسطوره فوتبال، 48 ساله، دو عکس پدر و دختری شایان ستایش از خود و کوچکترین فرزندش، هارپر سون 12 ساله را به اشتراک گذاشت که در آخر هفته در طول یک جلسه تمرینی اینتر میامی مدتی را با هم سپری کردند.

بکهام با تگ کردن باشگاه، همسرش ویکتوریا و با استفاده از هشتگ نام دخترش، عکس را به درستی توضیح داد: «دختر را به روز تمرین ببر ».

در این پست، بکهام دو تصویر از خود و هارپر را در حالی که او خم شده بود تا دستانش را روی شانه پدرش بگذارد، در حالی که او به دوربین لبخند می زد و لحظه شیرینی که او را در آغوش می کشید، قرار داد.

هارپر اخیراً تمام محبت خانواده را در رسانه های اجتماعی به دست آورده است، زیرا همسر برادرش نیکولا پلتز بکهام که در سال 2022 با بروکلین بکهام ازدواج کرده است چند هفته پیش تصویری دوست داشتنی را با او به اشتراک گذاشت.

سلفی آینه ای پلتز با هارپر که در پشت صحنه نمایش هفته مد پاریس ویکتوریا بکهام در ماه قبل گرفته شد، یکی از لحظات شیرین تر نمایش را رقم زد و در کنار یک توضیح دلگرم کننده قرار گرفت.

پلتز، نوشت: “نمایش بسیار زیبایی با خواهر عزیزم تبریک می گویم.”

همین ماه، دیوید و ویکتوریا، با هارپر و سه برادرش برای اولین نمایش بکهام در لندن همراه شدند. یک مستند چهار قسمتی از نتفلیکس که زندگی و حرفه دیوید را دنبال می کند. همانطور که آنها این کار را انجام می دهند، خانواده بکهام برای تحت تاثیر قرار دادن لباس های شیک پوشیدند، هارپر یک لباس صورتی پوشیده و یک کیف یاسی از برند مادرش را در دست داشت.

دیوید خود در مورد این مستند هفته گذشته در جشن راه اندازی عطر دیوید بکهام صحبت کرد و فاش کرد که سریال فیشر استیونز کارگردان “مدتی طول کشید تا با فیلمبرداری کنار بیایم.”

او گفت: “و ده سال پیش وقتی از فوتبال بازنشسته شدم، مردم از من خواستند این کار را انجام دهم و من واقعاً آماده نبودم به گذشته نگاه کنم و در مورد حرفه و زندگی ام صحبت کنم.” اما پس از آن حدود دو یا سه سال قبل از دهمین سالگرد بازنشستگی، فکر کردم، خوب، شاید اکنون زمان مناسبی برای گفتن داستان باشد.

بکهام بعداً اضافه کرد: “این آسان نبود و در دو سال و نیم گذشته یک ترن هوایی احساسی بود، اما من فکر می کنم ما چیزی ساخته ایم که تیم من می تواند بسیار به آن افتخار کند.”

برچسب ها :

ناموجود