تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 10532

دیوید بکهام عکسی جذاب با دخترش هارپر به اشتراک می گذارد

دیوید بکهام عکسی جذاب با دخترش هارپر به اشتراک می گذارد

دیوید بکهام و دخترش از کشاورزی لذت می برند. دیوید عکسی را در باغ خود از خودش و دخترش هارپر را به اشتراک گذاشت که لباس و استایل شیک و جذابی مناسب برای تفریح داشتند. دیوید و دخترش هارپر در باغ خود خوشحال به نظر می رسیدند و در حالی که به دوربین لبخند می

دیوید بکهام و دخترش از کشاورزی لذت می برند. دیوید عکسی را در باغ خود از خودش و دخترش هارپر را به اشتراک گذاشت که لباس و استایل شیک و جذابی مناسب برای تفریح داشتند.

دیوید و دخترش هارپر در باغ خود خوشحال به نظر می رسیدند و در حالی که به دوربین لبخند می زدند یکدیگر را در آغوش کشیده بودند. دیوید لباسی به تن داشت که از سایه های مختلف سبز ساخته شده بود، استایل او از یک جلیقه، یک دکمه، شلوار و چکمه تشکیل شده بود. هارپر یک سویشرت خاکستری، شلوار و چکمه هایی که پوشیده بود را به تن داشت. او در توضیح نوشت: «و بنابراین کشاورزی ارگانیک با کمک کوچک من آغاز می شود. “

اشتیاق دیوید به زنبور داری در مستند او به نام “بکهام” به نمایش گذاشته شد، جایی که او مزرعه زنبور عسل و عشق خود را به کشت عسل نشان می دهد. سال گذشته، او عکسی را در کنار مزرعه زنبور عسل خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و شادی خود را از فصل بهار به اشتراک گذاشت. “سلام عزیزم. من خونه ام. من بهار را دوست دارم.»

زندگی دیوید بکهام در میامی

دیوید و خانواده اش در میامی مستقر هستند، جایی که آنها به سرعت به برخی از برجسته ترین افراد اجتماعی شهر تبدیل شده اند. در طول سال گذشته، او با خرید لیونل مسی برای تیمش، اینتر میامی، موفقیت زیادی در کار پیدا کرد.

دیوید جایزه توپ طلای مسی را اهدا کرد و فاش کرد که چقدر برای حضور او در تیمش ارزش قائل است. خیلی خاص است که بگوییم او بازیکن میامی است و در شهر ما حضور دارد. او این را با هم تیمی هایش و خانواده اش به روش خودش جشن خواهد گرفت.» ما تمام تلاش خود را می کنیم تا آن را به شیوه میامی جشن بگیریم. من مطمئن هستم که می توانیم یک مهمانی خوب برگزار کنیم.»

برچسب ها :

ناموجود