تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۶
کد خبر : 9204

دونا کلس مادر تراویس کلس هم به جمع سوئیفتی ها پیوست

دونا کلس مادر تراویس کلس هم به جمع سوئیفتی ها پیوست

وقتی صحبت از ترجیحات موسیقی می شود، مادر تراویس کلس دوران مورد علاقه ای دارد. دونا کلس در حالی که در مورد آخرین همکاری خود با KIND صحبت می کرد، فاش کرد که آیا قبل از شایعه عاشقی پسرش با تیلور سوئیفت، خود را سوئیفتی می دانست. دونا در پاسخ به این سوال که آیا

وقتی صحبت از ترجیحات موسیقی می شود، مادر تراویس کلس دوران مورد علاقه ای دارد. دونا کلس در حالی که در مورد آخرین همکاری خود با KIND صحبت می کرد، فاش کرد که آیا قبل از شایعه عاشقی پسرش با تیلور سوئیفت، خود را سوئیفتی می دانست.

دونا در پاسخ به این سوال که آیا از برچسبی استفاده می‌ کند که طرفداران سوئیفت خود را می‌ خوانند، می‌ گویم: «نه. “دوران من زمین، باد و آتش، چکا خان، چیز هایی از این دست بود. این بیشتر موسیقی من است.”

مادر تراویس مطمئناً روشن می کرد: “اما بدیهی است که استعداد استعداد است.”اگر چه دونا به موسیقی از نسل های مختلف علاقه دارد، اما آهنگ مورد علاقه سوئیفت را در ذهن دارد.

دونا و سوئیفت در دو هفته گذشته زمان زیادی را برای شناختن یکدیگر در حالی که تراویس را در بازی های او تشویق می کردند، به دست آورده اند. روز یکشنبه در ورزشگاه MetLife برای مسابقه بین چیفز و نیویورک جتس، دونا خود را در کنار برخی از دوستان دیرینه سوئیفت یافت. سوفی ترنر، بلیک لایولی، رابین لایولی، رایان رینولدز، هیو جکمن، سابرینا کارپنتر و آنتونی پوروفسکی در این مجموعه به آنها پیوستند.

وقتی دونا با مردم صحبت می‌ کرد، در مورد شهرت و ستارگان می گفت. او می‌ گوید: «فکر می‌ کنم هر کسی، طرفدار افراد خاصی است. “من فکر می کنم در حال حاضر فقط در یک جهان جایگزین هستم و فقط اجازه دارم در آن باشم. این تنها چیزی است که می توانم به شما بگویم.”

تمرکز اصلی و توجه دونا به بازی پسرش این است که “همه سالم هستند و کاری را انجام می دهند که باید انجام دهند تا بازی خوب شود.” او توضیح می‌ دهد: «وقتی به تماشای بازی می‌ روم، اساساً روی آنچه در زمین اتفاق می‌ افتد تمرکز می‌ کنم، نه آنچه در اطرافم می‌ گذرد یا آنچه در مجموعه اتفاق می‌ افتد.»

او ادامه می دهد: “پس من فقط در منطقه هستم.” “من طرفدار فوتبال هستم. این مهمترین چیز است.”

و او یک طرفدار متعهد است. با تراویس در چیفز و پسر بزرگترش جیسون در فیلادلفیا ایگلز، دونا تلاش می‌ کند تا در هر دو بازی بچه‌ هایش در یک روز حاضر شود شاهکاری که او «فقط دو بار توانسته است آن را در 13 سال انجام دهد». “، از جمله تجربه “عالی” یکشنبه شب.

برچسب ها :

ناموجود