تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۹
کد خبر : 6625

دوآ لیپا در لباس باربی پری دریایی خیره کننده به نظر می رسد

دوآ لیپا در لباس باربی پری دریایی خیره کننده به نظر می رسد

دوآ لیپا هنوز آماده نیست باربی را رها کند! خواننده 27 ساله “Dance the Night” شخصیت باربی پری دریایی خود را از این فیلم محبوب با ظاهری متالیک صورتی به نمایش گذاشت و حتی یک جمله نمادین از فیلم را نقل کرد. در عکس‌ هایی که این هفته در اینستاگرامش منتشر شد، این خواننده چندین

دوآ لیپا هنوز آماده نیست باربی را رها کند! خواننده 27 ساله “Dance the Night” شخصیت باربی پری دریایی خود را از این فیلم محبوب با ظاهری متالیک صورتی به نمایش گذاشت و حتی یک جمله نمادین از فیلم را نقل کرد.

در عکس‌ هایی که این هفته در اینستاگرامش منتشر شد، این خواننده چندین عکس با یک لباس کوچک دیزلی متالیک به اشتراک گذاشت. او این ظاهر را با یک گردنبند زنجیر طلایی و حلقه های طلایی و سفید تزئین کرد و موهایش را صاف کرده بود.

او چندین ژست در مقابل چیزی که به نظر می رسد یک استخر در امتداد خط ساحلی است، با زمین و اقیانوس در پشت سرش نشان داد. او پست را با این عنوان نوشت: «تمام کاری که انجام می‌ دهم ساحل است»

این اولین باری نیست که دوآ لیپا شخصیت فیلم خود را با ظاهری درخشان به نمایش می گذارد. لیپا برای نمایش باربی در لندن یک لباس مجلسی زنجیروار پوشیده بود که درست از مجموعه La Vacanza که او با همکاری ورساچه طراحی کرده بود، بیرون آورده بود.

او همچنین در اولین نمایش جهانی فیلم باربی در لس آنجلس، شخصیت پری دریایی خود را با لباس نقره‌ای شفاف Bottega Veneta که طوری طراحی شده بود که از یک تور ماهی کریستالی ساخته شده بود، به نمایش گذاشت.

او در آن زمان در مورد لباس نقره ای براق به ووگ گفت: «این بسیار درخشان و سرگرم کننده است. من فقط فکر می‌ کردم با شخصیت پری دریایی من در باربی مطابقت داشته باشد، بنابراین به سراغ این کار رفتم.

این خواننده در چند هفته گذشته تعطیلات خود را در آلبانی گذرانده است و قبلاً چندین ظاهر شیک تابستانی از جمله یک لباس مجلسی قرمز رنگ را که از روی صخره ای در مقابل اقیانوس الگو برداری کرده بود را به تصویر کشیده است و یک بار دیگر به شخصیت باربی پری دریایی خود اشاره می کند.

او همچنین چندین لباس سفید به تن کرد، از جمله یک لباس مجلسی یقه‌ دار سفید، و یک تی‌ شرت سفید ابریشمی دکمه‌ دار که با یک کیف سفید بافته شده و گوشواره‌ های مینی حلقه‌ای نقره‌ای بزرگ تزئین شده بود.

برچسب ها :

ناموجود