تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۷
کد خبر : 7410

دوآ لیپا تولد 28 سالگی اش را به سبک گوچی جشن می گیرد

دوآ لیپا تولد 28 سالگی اش را به سبک گوچی جشن می گیرد

دوآ لیپا تولد 28 سالگی خود را به سبک گوچی جشن می گیرد. دوآ لیپا روز سه شنبه با چندین عکس از خود در حالی که یک تاپ بیکینی قهوه ای ریز گوچی را نشان می دهد، یادی از یک سال دیگر را در اطراف خورشید گرامی داشت. لیپا همچنین یک شلوار ارغوانی روشن به رنگ

دوآ لیپا تولد 28 سالگی خود را به سبک گوچی جشن می گیرد. دوآ لیپا روز سه شنبه با چندین عکس از خود در حالی که یک تاپ بیکینی قهوه ای ریز گوچی را نشان می دهد، یادی از یک سال دیگر را در اطراف خورشید گرامی داشت.

لیپا همچنین یک شلوار ارغوانی روشن به رنگ بنفش با یک زنجیر درخشان و شانه‌ های قرمز شفاف استفاده کرد. او ظاهر خود را با سایه های قرمز بزرگ، یک کیف دستی نقره ای و یک گردنبند مروارید لایه ای با آویز های نقره اقیانوسی تزئین کرد.

لیپا در توضیح این پست نوشت: «در 28 سالگی ام بابت تبریک تولدت متشکرم.

دوآ لیپا با چندین قیافه ، از جمله یکی از عینک‌ های آفتابی‌ اش، جلوی دوربین ژست گرفت. او همچنین یک عکس بازیگوش با دوستش سارا لیساندر گرفت. پیش از تولدش، لیپا اخیراً از سفری به یونان لذت برد و در آنجا سبک تعطیلات خود را به نمایش گذاشت.

هفته گذشته، او تعدادی عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که نشان می‌ دهد در هنگام قایقرانی در اطراف خط ساحلی یونان، تعدادی بیکینی شیک پوشیده است.

لیپا در توضیح این پست نوشت: «دریانوردی از طریق پلوپونز ⚓️»، که خواننده متولد لندن را نشان می‌ دهد که روی یک قایق تفریحی با دامن صورتی، تاپ بیکینی چهارخانه و پیراهن باز سفید که با دستبند های سنگی و گوشواره‌ های طلا تزئین کرده بود، عکس گرفته است.

لیپا همچنین با لباس شنای قرمز روشن در بالای صخره‌ های دریا ایستاده بود و پس از آن عکسی از او در حال خندیدن با رومن گاوراس، فیلمساز فرانسوی‌ در میان غروب زیبای یونان دیده می شد.

اوایل این ماه، او حتی شخصیت باربی پری دریایی خود را از باربی با ظاهری متالیک صورتی جدا کرد. در عکس‌ هایی که در اینستاگرام خود منتشر کرد، این خواننده چندین عکس با یک لباس کوچک دیزلی متالیک به اشتراک گذاشت. او این ظاهر را با یک گردنبند زنجیر طلایی و حلقه های طلایی و سفید تزئین کرد و موهایش را صاف کرد.

او چندین ژست در مقابل چیزی که به نظر می رسد یک استخر در امتداد یک خط ساحلی است، با خشکی و اقیانوس در پشت سرش می گیرد، و حتی یک ویدیوی کوتاه در حال دور شدن از دوربین چشمک زن با یک کیف پوست مار نارنجی و زرد از آتیکو به اشتراک گذاشت.

برچسب ها :

ناموجود