تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 5408

مدل موی دم اسبی باربی از ترندهای برتر 2023 شد

مدل موی دم اسبی باربی از ترندهای برتر 2023 شد

از زمانی که اولین تصاویر مارگوت رابی در نقش باربی در فیلم جدید باربی ترند شد، به نظر می رسد که همه به باربی وسواس خاصی داشته اند. اگر چه زیبایی باربی به طور غیرقابل انکاری در همه جا فراگیر است، اما به صورت مخفیانه به ظاهر زیبایی نیز نفوذ کرده است. به ویژه در

از زمانی که اولین تصاویر مارگوت رابی در نقش باربی در فیلم جدید باربی ترند شد، به نظر می رسد که همه به باربی وسواس خاصی داشته اند. اگر چه زیبایی باربی به طور غیرقابل انکاری در همه جا فراگیر است، اما به صورت مخفیانه به ظاهر زیبایی نیز نفوذ کرده است. به ویژه در شکل ترند دم اسبی باربی.

دم اسبی باربی که کاملاً تاب دار و در عین حال پیچیده است، تقریباً برای همه و هر نوع مویی جذاب است.”دم اسبی باربی دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. این دم اسبی نمادین است که باربی ما همیشه در دوران رشد می پوشید.” دم اسبی در بالای سر می‌نشیند و در قسمت جلوی آن دارای موی خراشیده است.

در مورد ترند دم اسبی باربی بیشتر بدانید

دم اسبی باربی جاودانه و نمادین است و … هرگز از مد نمی افتد. این برای همه عالی به نظر می رسد و با بستن موی مناسب، ظاهری نسبتاً آسان است.

اگرچه می‌توانید از فیلم آینده به کارگردانی گرتا گرویگ برای تجدید حیات باربی تشکر کنید، اما نگاه فراتر از آن است. تکرارهای زیادی از دم اسبی باربی وجود داشته است که قدمت آن به آدری هپبورن می‌رسد، تا نسخه‌های دراماتیک امروزی مانند آریانا گرانده، کیم کارداشیان، پاریس هیلتون، کاردی بی و بسیاری دیگر.

مانند هر مد طولانی مدت، مدل موی دم اسبی باربی در طول سال ها تکامل یافته است. یکی از دلایل ماندگاری آن این است که در سطح جهانی جذاب است. هر شکل صورت می تواند هر مدل مویی را با اعتماد به نفس داشته باشد. اگر موهای واقعی شما نازک‌ هستند، از اضافه کردن یک موی دم اسبی یا اکستنشن‌ های گیره‌دار نترسید.

برچسب ها :

ناموجود