تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 9618

دلیل قطع ارتباط تام کروز با ویکتوریا و دیوید بکهام فاش شد

دلیل قطع ارتباط تام کروز با ویکتوریا و دیوید بکهام فاش شد

داستانی در مورد تام کروز و خانواده بکهام وجود دارد که آنقدر ها هم دور از ذهن به نظر نمی رسد. وقتی دیوید و ویکتوریا بکهام برای بازی با LA Galaxy وارد لس آنجلس شدند، بزرگترین ستاره های سینمای هالیوود با آغوش باز آنها را پذیرفتند. بین آن افراد مشهور افرادی مانند ویل اسمیت یا

داستانی در مورد تام کروز و خانواده بکهام وجود دارد که آنقدر ها هم دور از ذهن به نظر نمی رسد. وقتی دیوید و ویکتوریا بکهام برای بازی با LA Galaxy وارد لس آنجلس شدند، بزرگترین ستاره های سینمای هالیوود با آغوش باز آنها را پذیرفتند. بین آن افراد مشهور افرادی مانند ویل اسمیت یا تام کروز بودند.

اما تام کروز بازیگر «ماموریت غیر ممکن» سال‌ هاست که با آنها صحبت نکرده است و هیچ کس نمی‌ دانست چرا این اتفاق افتاده است. بر اساس این داستان از Inquirer، دلیلی وجود دارد که تام کروز به طور کامل بکهام ها را کنار بگذارد. آنها در سال 2007 که برای اولین بار وارد شدند واقعاً جدا نشدنی بودند، اما اتفاقی در این راه افتاد که باعث شد راه آنها از هم جدا شود.

تام کروز و ساینتولوژی برای بکهام ها کار نکردند

به گفته یک منبع مخفی که با Inquirer صحبت کرد، تام کروز تصمیم گرفت خانواده بکهام را بخشی از دین ساینتولوژی خود قرار دهد. آنها پیشنهاد او را رد کردند و در این روند تام کروز را آزرده خاطر کردند. پس از رد شدن به این ترتیب، کروز تمام روابط خود را با دیوید و ویکتوریا بکهام قطع کرد.

او همچنین برخی از بزرگ‌ ترین هنرمندان را به مهمانی دعوت کرد که خانواده بکهام کاملاً نادیده گرفته شدند. با توجه به این واکنش، تام کروز ظاهراً به شدت آسیب دیده است و مطلقاً قصد ندارد دوباره با این زوج دوست شود. چندی پیش دیوید و ویکتوریا سعی کردند با او ارتباط برقرار کنند اما تام آنها را نادیده گرفت.

تام کروز احساس می کند که می خواهد کلید پادشاهی را به بکهام بدهد و آنها او را رد کردند. در ابتدا، این احساس وجود داشت که اتفاق متفاوتی رخ داده است، اما تام کروز تلاش کرد تا آنها را به ساینتولوژیست تبدیل کند و آنها به وضوح نپذیرفتند.

در سال های اخیر، این بازیگر بیشتر از منطقه خود جدا شده است، زیرا دخترش به وضوح گفته است که نمی خواهد او بخشی از آن باشد. آیا این تصمیم اخیر برای دوری از ساینتولوژی می تواند فرصت جدیدی برای کروز و بکهام باشد تا دوستی از دست رفته خود را ترمیم کنند؟ این ممکن است دیدار اخیر آنها با هم در ویمبلدون یا فینال جام اروپا را توضیح دهد.

برچسب ها :

ناموجود