تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 10621

درآمد شکیرا با تک آهنگ های مربوط به پیکه حیرت انگیز است

درآمد شکیرا با تک آهنگ های مربوط به پیکه حیرت انگیز است

شکی نیست که شکیرا یکی از موفق ترین و مشهور ترین هنرمندان آمریکای لاتین در تاریخ است. او که 46 سال پیش در بارانکیلا به دنیا آمد، جوایز، نامزدی و موفقیت های بی شماری را در بیش از 20 سال فعالیت حرفه ای خود به دست آورده است. و این دارایی خوب و ثروت هنگفتی

شکی نیست که شکیرا یکی از موفق ترین و مشهور ترین هنرمندان آمریکای لاتین در تاریخ است. او که 46 سال پیش در بارانکیلا به دنیا آمد، جوایز، نامزدی و موفقیت های بی شماری را در بیش از 20 سال فعالیت حرفه ای خود به دست آورده است. و این دارایی خوب و ثروت هنگفتی است که توسط مجله فوربس تخمین زده شده است، اما او چقدر دارد؟

این هنرمند کلمبیایی بیش از 10 آلبوم استودیویی منتشر کرده است. با این حال، در ماه‌ های اخیر، شهرت شکیرا به‌ ویژه برای آخرین تک‌ آهنگ‌ هایش که در آن بیش از یک «پیام» برای همسر سابقش، جرارد پیکه، فوتبالیست سابق، پس از جدایی‌ شان از خود به جا گذاشته است، به دست آمده است.

ثروت شکیرا به گفته فوربس

بر اساس گزارش مجله فوربس، ثروت شکیرا که در طول سال ها جمع آوری شده است از 400 میلیون دلار (دلار آمریکا) فراتر رفته است که در میان آنها چندین خانه مجلل در نقاط مختلف جهان وجود دارد.

به عنوان مثال، دو خانه مشترک او با جرارد پیکه در بارسلونا. علاوه بر این، خانه ای در ناسائو، پایتخت باهاما، که برای او 1.1 میلیون دلار هزینه داشت، یا عمارت دیدنی او در فلوریدا (میامی) که برای آن 12.7 میلیون دلار (دلار آمریکا) پرداخت کرد.

این میزان درآمد شکیرا برای آهنگ های مربوط به پیکه است

سه‌ گانه تک‌ آهنگ‌ های اخیر او («Te Felicito»، «Monotonía» و «Session 53»)، که در آن او پیام‌ های متعددی را برای جرارد پیکه می‌ گذارد، همچنین برای این هنرمند که در آن زمان مورد انتقاد قرار گرفت، پول زیادی به همراه داشته است. از موقعیت زناشویی خود در آن زمان برای کسب درآمد استفاده کرد.

به گفته مجله فوربس، آهنگ او با بیزاراپ چیزی بیش از 353,000 دلار آمریکا در YouTube و 2,621,000 دلار آمریکا در اسپاتیفای برای او به ارمغان آورده است و این پول با هر بار پخش، افزایش می یابد.

آهنگ او “Te Felicito” به همراه راو آلخاندرو که در آوریل 2022 منتشر شد، بیش از 13.6 میلیون دلار فروش داشت. بنابر گزارش این مجله مشهور، آنچه که این هنرمند کلمبیایی برای این سه آهنگ دلشکستگی به دست آورده است، بیش از 21 میلیون دلار آمریکا جمع آوری کرده است.

برچسب ها :

ناموجود