تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۱
کد خبر : 8961

دختر معمایی لیونل مسی و آنتونلا روکوزو کیست؟

دختر معمایی لیونل مسی و آنتونلا روکوزو کیست؟

لیونل مسی فوق ستاره فوتبال همیشه یک چهره جذاب بوده است که با ماجراجویی ها و زندگی او قلب بسیاری را تسخیر کرده است. او اخیراً به همراه همسرش آنتونلا روکوزو در فینال جام اوپن آمریکا مقابل هیوستون دینامو ظاهری غافلگیرکننده داشته است. علیرغم غیبت مسی در مسابقه به دلیل مصدومیت، حضور یک دختر بچه

لیونل مسی فوق ستاره فوتبال همیشه یک چهره جذاب بوده است که با ماجراجویی ها و زندگی او قلب بسیاری را تسخیر کرده است. او اخیراً به همراه همسرش آنتونلا روکوزو در فینال جام اوپن آمریکا مقابل هیوستون دینامو ظاهری غافلگیرکننده داشته است. علیرغم غیبت مسی در مسابقه به دلیل مصدومیت، حضور یک دختر بچه معمایی با نوشته ای در پشت پیراهن او با کلمه “PAPI” (به اسپانیایی بابا) توجه همه را به خود جلب کرد.

هواداران در مورد هویت این دختر دوست داشتنی به خانواده مسی متعجب بودند، به ویژه با توجه به اظهارات اخیر مسی مبنی بر اینکه او تمایل به داشتن یک فرزند دیگر دارد و به داشتن یک دختر امیدوار است.

خانواده مسی در حال رشد

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو برای انظار عمومی غریبه نیستند. داستان عشق آنها که در زادگاهشان در روزاریو، آرژانتین آغاز شد، در سال 2017 به یک ازدواج زیبا تبدیل شد. این زوج در حال حاضر سه پسر دارند: تیاگو، متئو و چیرو. با این حال، هواداران مشتاقانه منتظر خبر اضافه شدن چهارمین عضو به خاندان مسی بودند و مسی تمایل خود را برای داشتن یک دختر ابراز کرد.

ورود دختر بچه معمایی

وقتی او و آنتونلا به ورزشگاه DRV PNK، خانه اینتر میامی، برای فینال جام آزاد ایالات متحده آمدند، اخبار پیرامون خانواده مسی به شدت افزایش یافت. این زوج با یک دختر بچه همراه بودند که بلافاصله با پیراهن زیبای “PAPI” خود قلب هواداران را تسخیر کرد. این ژست شیرین هواداران را به این فکر انداخت که آیا آرزوهایشان برآورده شده و مسی و آنتونلا بالاخره یک دختر را در خانواده خود پذیرفته اند.

راز آشکار شد

وقتی حدس و گمان ها و کنجکاوی ها به اوج خود رسید، مشخص شد که دختر بچه ای که پیراهن «PAPI» را پوشیده، فرزند چهارم مسی و آنتونلا نیست. در عوض، او کسی نبود جز برونا، دختر هم تیمی مسی در اینتر میامی، جوردی آلبا. صحنه دل نشین آنتونلا که برونا را در آغوش گرفته بود، پیوند قوی بین خانواده های این دو ستاره فوتبال را به نمایش گذاشت.

جوردی آلبا که پیش از این در بارسلونا در کنار مسی بازی می کرد، سه فرزند دارد که برونا تنها دختر اوست. در آغوش گرفتن برونا توسط آنتونلا نشان دهنده دوستی و رفاقت عمیقی است که فراتر از زمین فوتبال است.

برچسب ها :

ناموجود