تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
کد خبر : 7741

خواهر سلنا گومز، گریسی، سر بروکلین بکهام را تراشید

خواهر سلنا گومز، گریسی، سر بروکلین بکهام را تراشید

گریسی خواهر کوچک سلنا گومز ممکن است هنوز در مدرسه راهنمایی باشد اما در آرایشگری حرفه ای است. این دختر 10 ساله اخیراً در استوری اینستاگرامی که توسط خواهر مشهورش به اشتراک گذاشته شده بود، در حالی که به طرز ماهرانه‌ ای از قیچی استفاده می‌ کرد، شکار شد و استعداد فوق‌ العاده‌ اش برای

گریسی خواهر کوچک سلنا گومز ممکن است هنوز در مدرسه راهنمایی باشد اما در آرایشگری حرفه ای است. این دختر 10 ساله اخیراً در استوری اینستاگرامی که توسط خواهر مشهورش به اشتراک گذاشته شده بود، در حالی که به طرز ماهرانه‌ ای از قیچی استفاده می‌ کرد، شکار شد و استعداد فوق‌ العاده‌ اش برای آرایش مو را به نمایش گذاشت.

در این عکس دلگرم کننده، گریسی و بروکلین بکهام، فرزند ارشد دیوید و ویکتوریا بکهام، هنرمندانه موهای بروکلین را کوتاه کردند. او با پوشیدن یک تاپ دخترانه متوسط ​​صورتی و با النگوهای نقره ای مچ دست، اعتماد به نفس و استایلی را فراتر از سال های عمر خود به نمایش می گذاشت.

بکهام جوان که به خاطر کلکسیون خالکوبی و حس مد متمایزش شناخته شده بود، وقتی موهایش را به دستان ماهر گریسی سپرد، راحت به نظر می رسید. سلنا عکس فوری را با بیانی ساده و در عین حال صمیمانه از محبت خود شرح داد: «من. نوزادان.”

گریسی در سال 2013 از مادر سلنا، مندی، و ناپدری، برایان تیفی به دنیا آمد. علیرغم فاصله سنی قابل توجهی، این دو خواهر و برادر پیوند بسیار نزدیکی را ایجاد کرده اند که اغلب در لحظات صمیمانه آنها در رسانه های اجتماعی مشهود است.

اخیراً سلنا و گریسی برای دومین بار در کنسرت تیلور سویفت برای تور Eras شرکت کردند. این خواننده و بازیگر 31 ساله خواهرش را برای لذت بردن دوباره از این برنامه برد. گومز در اینستاگرام لحظه ای شیرین از در آغوش گرفتن این دو در حالی که تیلور در روی صحنه اجرا می کرد به اشتراک گذاشت.

وقتی گومز با بکهام ها یا خواهرش معاشرت نمی کند، روی موسیقی کار می کند. سلنا گومز در حال آماده شدن برای بازگشت موسیقی خود است.

برچسب ها :

ناموجود