تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
کد خبر : 7351

خواهر زاده شکیرا در حال امتحان چالش رقص کوپا واسیا است

خواهر زاده شکیرا در حال امتحان چالش رقص کوپا واسیا است

خواهر زاده شکیرا، ایزابلا مبارک، در حال امتحان چالش رقص “Copa Vacia” است! این هنرمند جوان در شبکه‌د های اجتماعی برای تشویق همه طرفداران و دنبال‌ کنندگانش به امتحان کردن رقص جدید و انجام یک رقص کوتاه در طول گروه کر آخرین آهنگش، در شبکه‌ های اجتماعی، حرکات رقص خود را نشان می‌ دهد و

خواهر زاده شکیرا، ایزابلا مبارک، در حال امتحان چالش رقص “Copa Vacia” است! این هنرمند جوان در شبکه‌د های اجتماعی برای تشویق همه طرفداران و دنبال‌ کنندگانش به امتحان کردن رقص جدید و انجام یک رقص کوتاه در طول گروه کر آخرین آهنگش، در شبکه‌ های اجتماعی، حرکات رقص خود را نشان می‌ دهد و از شکیرا حمایت می‌ کند.

به نظر می رسد طرفداران این هنرمند از اینکه شکیرا حرکات رقص خود را به نمایش می گذارد هیجان زده شده اند.

شکیرا را می توان در حالی که در هنگام فیلمبرداری از رقص برای اینستاگرام راحت به نظر می رسد، و لباس غیر رسمی پوشیده است دید. شکیرا یک شلوار جین و یک تاپ نارنجی را نشان داد و در کنار متن آهنگ آواز خواند و در حین رقصیدن بسیار عالی بود.

ایزابلا همچنین رقص را بازسازی کرد و یک مجموعه ورزشی بنفش به تن داشت و با یک هودی بزرگ مشکی و یک باندانا بنفش روی سرش جفت شده بود. او با نشان دادن رقص بی عیب و نقص و شباهت باور نکردنی خود به خواننده اعتراف کرد: “خجالت می کشم بگویم چقدر طول کشید تا این را یاد بگیرم.”

هفته گذشته این خواننده پس از گذراندن چند ماه گذشته با پدرشان جرارد پیکه، با دو فرزندش، ساشا و میلان، در حال لذت بردن از یک جت اسکی در میامی مشاهده شد. شکیرا دوباره با بچه هایش است و در میان برنامه کاری شلوغش تصمیم گرفت مدتی با کیفیت را با آنها بگذراند.

برچسب ها :

ناموجود