تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 12661

خالکوبی های آنتونلا روکوزو و ادای احترام به همسرش لیونل مسی

خالکوبی های آنتونلا روکوزو و ادای احترام به همسرش لیونل مسی

آنتونلا روکوزو به خاطر ظاهر شیک، حمایت همیشگی از همسرش لیونل مسی و مادری دوست داشتنی برای فرزندانش شناخته شده است. این شخصیت رسانه ای همیشه سبک زندگی سالمی را دنبال می کند و از زمانی که با خانواده خود به فلوریدا نقل مکان کرده اند لحظات سرگرم کننده ای را با دوستان جدیدش در

آنتونلا روکوزو به خاطر ظاهر شیک، حمایت همیشگی از همسرش لیونل مسی و مادری دوست داشتنی برای فرزندانش شناخته شده است. این شخصیت رسانه ای همیشه سبک زندگی سالمی را دنبال می کند و از زمانی که با خانواده خود به فلوریدا نقل مکان کرده اند لحظات سرگرم کننده ای را با دوستان جدیدش در میامی به اشتراک گذاشته است. با این حال، بسیاری نمی دانند که آنتونلا به خالکوبی علاقه دارد، زیرا او برخی از لحظات مهم زندگی خود را با خالکوبی باور نکردنی مشخص کرده است.

خالکوبی دست آنتونلا

این شخصیت رسانه ای عشق و قدردانی خود را از سه فرزندش با یک حرکت شیرین به اشتراک گذاشت. آنتونلا سه خالکوبی دارد که نام بچه هایش تیاگو، متئو و چیرو روی دستانش است.

خالکوبی انگشتان آنتونلا

آنتونلا با همسرش لیونل مسی لحظه خاصی از زندگی خود را رقم زد. ستاره فوتبال و زن تاجر پس از عروسی خود یک خالکوبی مشابه انجام دادند و تاریخ را جشن گرفتند و عشق خود را گرامی داشتند.

خالکوبی تاج آنتونلا

آنتونلا یک خالکوبی همسان دیگر با همسرش دارد. این جفت دارای یک طرح تاج کوچک به رنگ سیاه و سفید هستند که در موقعیت همسان قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود