تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر : 11644

حساسیت زنانه جنیفر لوپز برای آقای همسر چالش برانگیز می شود

حساسیت زنانه جنیفر لوپز برای آقای همسر چالش برانگیز می شود

بر اساس شایعات، دوستی عالی مت دیمون و بن افلک اخیراً به دلیل کنترل همسر افلک، جنیفر لوپز، تحت تأثیر قرار گرفته است که باعث شده بن به «روبات شستشوی مغزی» تبدیل شود. یک منبع به National Enquirer گفت: «مت از ابتدا در مورد جنیفر و بن ملاحظات جدی داشت. او سعی کرده است علناً

بر اساس شایعات، دوستی عالی مت دیمون و بن افلک اخیراً به دلیل کنترل همسر افلک، جنیفر لوپز، تحت تأثیر قرار گرفته است که باعث شده بن به «روبات شستشوی مغزی» تبدیل شود.

یک منبع به National Enquirer گفت: «مت از ابتدا در مورد جنیفر و بن ملاحظات جدی داشت. او سعی کرده است علناً از بن حمایت کند، اما واقعیت این است که او از رفتار جی لو با دوستش متنفر است و دیگر نمی تواند زبان خود را گاز بگیرد.

گفته می شود جی لو و افلک، اخیراً به دلیل کنترل بیش از حد جنیفر پس از ازدواج این دو در سال گذشته، با مشکلاتی روبرو بوده اند.

منبع نشنال انکوایرر افزود: “این راز نیست که بن و جی لو با هم کنار نمی آیند.” واضح است که چیزی باید تغییر کند، اما وقتی مت شروع به مشاوره به بن کرد، همه چیز منفجر شد.

این منبع ادعا کرد: «به نظر می‌ رسد که تاریخ در حال تکرار است، زیرا 20 سال پیش بن و مت دقیقاً به همین دلیل با یکدیگر صحبت نکردند. اما مت نمی تواند ساکت بماند، حتی اگر به معنای تأثیر گذاری بر بن باشد.

این منبع افزود: “دیدن دوستش در حال ژست گرفتن روی فرش قرمز، و به طور کامل این نقش را به عنوان آب نبات بازوی جی لو بازی می کند، به مت حالت تهوع می دهد. او نمی تواند تحمل کند که او بن را محدود می کند. اما پس از اینکه مت او را به چالش کشید، بن شروع به عقب نشینی کرد. وی افزود که “دوستی آنها حداقل به خاطر ازدواج افلک با جی لو تیره شده است.”

یک منبع دیگر گفت: «بن و جی لو نظرات بسیار متفاوتی در این مورد دارند. جی لو از اینکه بن هوشیار است سپاسگزار است و اگر برای گذراندن روز نیاز به سیگار کشیدن دارد، بهتر از بیراهه رفتن است.

برچسب ها :

ناموجود