تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۵۳
کد خبر : 6063

حال بد جانی دپ اجرای کنسرت در بوداپست را لغو کرد

حال بد جانی دپ اجرای کنسرت در بوداپست را لغو کرد

جانی دپ و گروهش، هالیوود ومپایر، مجبور شدند در آخرین لحظه از کنسرت خود در بوداپست جلوگیری کنند. بر اساس گزارش ها، جانی در اتاق هتل خود به شدت از حال رفت که مجبور شد به پزشک مراجعه کند و حتی گروه نتوانستند به صحنه بروند. عرصه مملو از هواداران مشتاق بود، برخی از آنها

جانی دپ و گروهش، هالیوود ومپایر، مجبور شدند در آخرین لحظه از کنسرت خود در بوداپست جلوگیری کنند. بر اساس گزارش ها، جانی در اتاق هتل خود به شدت از حال رفت که مجبور شد به پزشک مراجعه کند و حتی گروه نتوانستند به صحنه بروند.

عرصه مملو از هواداران مشتاق بود، برخی از آنها صدها کیلومتر را برای دیدن نمایش طی کردند، اما قرار نبود این اتفاق بیفتد. یک مهماندار فاش کرد: “همه چیز آماده شد، صحنه آماده شد، گروه پشت صحنه برای مهمانی آماده بودند. هیچ کس فکر نمی کرد ممکن است مشکلی وجود داشته باشد، به خصوص که اعضای گروه تنظیم صدا کاری را که برای بعد از ظهر برنامه ریزی شده بود انجام داده بودند.”

معلوم شد جانی بیش از حد هیجان زده یا چیزی شبیه به این بود، و وضعیت او آنقدر بد بود که مجبور شدند برای کمک پزشکی تماس بگیرند. هواداران از این اطلاعیه ناگهانی متعجب شدند و نگرانی های خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. برخی از آنها تعجب کردند که آیا این مسائل فنی است یا خیر، در حالی که برخی دیگر نگران سلامتی اعضای گروه بودند.

این اولین باری نیست که تور با چالش‌هایی مواجه می‌شود، زیرا جانی در ماه ژوئن مچ پای خود را زخمی کرد و گروه را مجبور کرد که برخی از برنامه‌های خود را در ایالات متحده برنامه تغییر دهند. به نظر می رسد او این اواخر دوران سختی را پشت سر گذاشته است.

اما نترسید، خون آشام های هالیوود به زودی به مسیر خود باز خواهند گشت! آنها هنوز هم قرار است تور خود را در اروپا ادامه دهند و نمایش نهایی در آلمان در 23 جولای برگزار شود. آنها حتی حضورهای لغو شده را با یک مجموعه سه روزه در ایالات متحده جبران می کنند که در 30 جولای به پایان می رسد.

علیرغم ناکامی‌ها، هالیوود خون آشام‌ها یک سوپرگروه است که از سال 2012 شروع به فعالیت کرده است و جانی استعدادهای موسیقی خود را در اسلاید، ریتم و گیتار لید و همچنین آواز نشان می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود