تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر : 13251

جی جی حدید یک مدل موی باب جدید و شیک را معرفی کرد

جی جی حدید یک مدل موی باب جدید و شیک را معرفی کرد

جیجی حدید ظاهر جدید و شیکی دارد! روز جمعه، این مدل 28 ساله در ویدیویی که در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، مدل موی جدیدی را ارائه کرد. در یک کلیپ، کریس مک میلان، آرایشگر حدید، در حال آرایش موهای حدید دیده می شود. سپس این ویدئو نشان می‌ دهد که حدید ظاهر به‌

جیجی حدید ظاهر جدید و شیکی دارد! روز جمعه، این مدل 28 ساله در ویدیویی که در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، مدل موی جدیدی را ارائه کرد. در یک کلیپ، کریس مک میلان، آرایشگر حدید، در حال آرایش موهای حدید دیده می شود.

سپس این ویدئو نشان می‌ دهد که حدید ظاهر به‌ روز شده‌ اش را نشان می دهد. مک میلان در پستی در اینستاگرام خود، یک عکس از حدید به اشتراک گذاشت که در آن کار و مدل موی باب جدید جی جی حدید را به نمایش گذاشت.

او نوشت: مدل موی باب جدید جی جی حدید توسط من. مک میلان همچنین هنرمند مو لورا پولکو را تگ کرد که به مدل کوتاه جدید حدید برای عکس‌ ها کمک کرد.

حدید همچنین روز شنبه چند عکس از ظاهر تمام شده اش را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «آفتاب و «کار جدید من». حدید تا اینجای کار مارس شلوغی داشته است. اوایل این هفته، او در هفته مد پاریس برای شانل به روی فرش قرمر رفت.

حدید با لباس مشکی بلندی که زیر کمر شفاف بود، یک جفت چکمه جیر و مجموعه ای از جواهرات طلای جسورانه، از جمله دو دستبند کاف بافت دار و یک گردنبند طلای چند لایه با چندین مدال تزئین شده بود.

یک کمربند مشکی نازک با یک بند طلایی در کمرش نشسته بود و در حالی که راه می رفت یک کیف شانل مشکی را در دست گرفته بود. موهایش با پاپیون مشکی و جزئیات گل سفید به عقب کشیده شده بود.

برچسب ها :

ناموجود