تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر : 12226

جی جی حدید و بردلی کوپر با هم به مقصد بعدی خود می روند

جی جی حدید و بردلی کوپر با هم به مقصد بعدی خود می روند

جی جی حدید و بردلی کوپر با هم در فرودگاه نیویورک سیتی دیده شدند. این زوج که تمایل دارند رابطه خود را خصوصی نگه دارند. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که جی جی حدید و بردلی کوپر با هم به مقصد بعدی خود می روند. این سوپر مدل و بازیگر سه ماه پس از

جی جی حدید و بردلی کوپر با هم در فرودگاه نیویورک سیتی دیده شدند. این زوج که تمایل دارند رابطه خود را خصوصی نگه دارند. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که جی جی حدید و بردلی کوپر با هم به مقصد بعدی خود می روند.

این سوپر مدل و بازیگر سه ماه پس از آن که برای اولین بار در اکتبر 2023 شایعات مربوط به قرار را برانگیختند، در فرودگاه نیویورک سیتی با هم دیده شدند.

در عکس‌ هایی از روز سفرشان، این زوج در حال حمل چمدان‌ هایشان در ترمینال دیده می‌ شوند، در حالی که حدید یک کلاه سبز روشن به سر داشت در حالی که کوپر هدفون روی گوش‌ هایش گذاشته بود.

شایعاتی مبنی بر قرار ملاقات این زوج اولین بار پس از مشاهده آنها در حال رستوران Via Carota در شهر نیویورک منتشر شد. آنها بعداً با شاسی بلند مشکی رنگ وست ویلج را ترک کردند و در حالی که کوپر پشت فرمان بود و حدید روی صندلی مسافر نشسته بود.

در ماه نوامبر، منبعی فاش کرد که یکی از دلایلی که حدید با کوپر ارتباط خوبی برقرار می کند، این است که آنها هر دو والدین فرزندانی هستند.

او عاشق این است که بردلی پدر است، زیرا او آن را می‌ فهمد. او را بالغ‌ تر از پسرهایی می‌ بیند که در گذشته با او قرار داشتند. آنها زمان زیادی را با هم می‌ گذرانند.

برچسب ها :

ناموجود