تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 6381

جی جی حدید هم به ترند آرایش لاته بله گفت + عکس

جی جی حدید هم به ترند آرایش لاته بله گفت + عکس

هنگامی که به مالیبو فکر می کنید، ممکن است خانه رویایی باربی را تصور کنید. با این حال، به بلا و جی جی حدید هم میشود فکر کرد که وقتی برای اولین بار به عنوان دختران یولاندا حدید در فیلم ( زنان خانه دار واقعی بورلی هیلز ) در کانون توجه قرار گرفتند، در شهر

هنگامی که به مالیبو فکر می کنید، ممکن است خانه رویایی باربی را تصور کنید. با این حال، به بلا و جی جی حدید هم میشود فکر کرد که وقتی برای اولین بار به عنوان دختران یولاندا حدید در فیلم ( زنان خانه دار واقعی بورلی هیلز ) در کانون توجه قرار گرفتند، در شهر ساحلی زندگی می‌کردند. جی جی فقط به ریشه های خود بازگشت و برای شرکت در یک رویداد (میو میو) به مالیبو رفت و به نظر می رسد که نقش یک عزیز ساحلی بی نقص را دارد.

در 26 جولای، حدید به رویداد باشگاه تابستانی میو میو مالیبو رسید. هزاران ستاره در این مراسم حضور داشتند و حدید یک لباس مشکی بند اسپاگتی با لوگوی سفید Miu Miu در مرکز آن پوشیده بود. میمی کاتترل استایلیست او این ظاهر را با جوراب‌های سفید، کفش‌های بلند Miu Miu مشکی، گوشواره‌های حلقه‌ای شیک، کیف دستی ( Miu Miu میو میو ) سفید مینی و عینک آفتابی Miu Miu مشکی با قاب ضخیم ست کرد.

مالیبو مترادف با برنزه شدن است، بنابراین منطقی است که حدید از ترند آرایش لاته برای این مراسم استفاده کند. این روند خواستار آرایشی فوق‌العاده برنزی و گرم است. با این حال، برخی از افراد آنلاین استدلال می‌کنند که ظاهر آن‌ ها می‌تواند کمی شدیدتر برای کسانی باشد که ته‌ رنگ‌های سردتر یا پوست بسیار روشن دارند.

آرایشگر قدیمی حدید، پاتریک تا، این روند را برای این ستاره سفارشی کرد و یک ظاهر لاته با رنگ سرد ایجاد کرد که دارای لب‌ های مایل به قهوه‌ای، سایه چشم قهوه‌ای سرد برای تراشیدن چین و چروک‌های حدید و خطوط قهوه‌ای در امتداد خط موی حدید و زیر استخوان گونه‌هایش است. رنگ برنزی را که کلید این روند است حفظ کرد.

علاوه بر این، روند آرایش لاته معمولاً فقط به رنگ‌های قهوه‌ای نیاز دارد، اما او از یک آستر مشکی برای ایجاد بال ظریف و در عین حال تیز استفاده کرد که به اندازه کافی درام را برای یک رویداد فانتزی بدون اینکه از حال و هوای آفتاب‌ آلود ظاهر او دور شود، اضافه کرد. تا یک تراز مالیبو را با روند رژگونه های آفتاب سوخته اضافه کرد و آنچه را که ما معتقدیم رژگونه قرمز است روی نقاط بالاتر استخوان گونه حدید متمرکز کرد. او این نگاه را با درخششی زیبا و خیس روی سینه و شانه‌هایش به پایان رساند، که فقط می‌توانست بالم باشد.

آرایشگر دیمیتریس جیانتوس یک مدل موی خیس و شانه‌ شده را برای تکمیل ظاهر ساحلی حدید اضافه کرده است. ریشه‌های او مستقیماً به سمت عقب کشیده شد، به گونه‌ای که یولاندا حدید را در حدود سال 2010 نشان می‌داد، اما بر خلاف مادرش که در روز موهای خود را مستقیماً به پشت می‌پوشید، جی جی از امواج ساحلی استفاده می‌کرد. نگاه جی جی مالیبو را فریاد می زد، و او برای انجام کار نیازی به رنگ صورتی باربی نداشت.

برچسب ها :

ناموجود