تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۲۵
کد خبر : 5934

جی جی حدید به دلیل حمل ماری جوانا در جزایر کیمن دستگیر شد

جی جی حدید به دلیل حمل ماری جوانا در جزایر کیمن دستگیر شد

جی جی حدید پس از ورود به فرودگاه در جزایر کیمن در 10 جولای، دستگیر شد! این خبر در 18 جولای تایید شد. طبق گزارش رسانه محلی Cayman Marl Road، مقامات گمرک طبق گزارشات، آنها ماری جوانا و وسایل مصرف را در چمدان او پیدا کردند. جی جی سپس به ظن واردات ماری جوانا دستگیر

جی جی حدید پس از ورود به فرودگاه در جزایر کیمن در 10 جولای، دستگیر شد! این خبر در 18 جولای تایید شد. طبق گزارش رسانه محلی Cayman Marl Road، مقامات گمرک طبق گزارشات، آنها ماری جوانا و وسایل مصرف را در چمدان او پیدا کردند.

جی جی سپس به ظن واردات ماری جوانا دستگیر شد. وی پس از انتقال به بازداشتگاه زندانیان در فرودگاه با قرار وثیقه آزاد شد. او دو روز بعد (12 جولای) در دادگاه ظاهر شد و در آنجا رسماً متهم شد. او پس از اعتراف به جرم، 1000 دلار جریمه شد.

یکی از نمایندگان جی جی حدید دستگیری و اخبار در ادامه وضعیت او را توضیح داد. این نماینده به اشتراک گذاشت: «جی جی با ماری جوانا که به طور قانونی در شهر نیویورک با مجوز پزشکی خریداری شده بود، سفر می کرد. همچنین از سال 2017 برای استفاده پزشکی در گرند کیمن قانونی شده است. سابقه او روشن است و از بقیه زمان خود در جزیره لذت برده است.

 

مشخص نیست که برای چه چیزی ماری جوانای پزشکی برای جی جی تجویز شده است. در سال 2016، او فاش کرد که به بیماری خودایمنی هاشیموتو مبتلا شده است. این وضعیت غده تیروئید را تحت تأثیر قرار می دهد و جی جی در مورد مصرف دارو برای تنظیم علائم خود صحبت کرده است.

جی جی در مورد سفر خود به جزایر کیمن طوفانی در اینستاگرام به پا کرده است و به نظر نمی رسد از مشکلات قانونی که هنگام ورود با آن مواجه شده است، نگران باشد. اوایل این هفته، او عکس‌هایی از خودش در حال استراحت به اشتراک گذاشت، در حالی که اولین خالکوبی اژدهای غول‌پیکر روی پایش را نیز انجام داد.

قبل از تعطیلات، جی جی در کار مدلینگ در پاریس به سختی مشغول کار بود. او همچنین 4 جولای را در همپتونز گذراند، جایی که گفته می‌شود در آنجا با لئوناردو دی کاپریو وقت می‌گذراند.

جی جی در میان شغل پرمشغله‌اش، همچنین مادر دختر دو ساله‌ای به نام Khai است که حاصل ازدواج او با همسر سابقش، زین مالیک، است. در حالی که جی جی با احتیاط این کودک نوپا را از انظار عمومی دور نگه داشته است، او اغلب اجمالی از زندگی ساده خود با کودک دو ساله را در شبکه های اجتماعی نشان می دهد.

برچسب ها :

ناموجود