تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر : 9641

جی جی حدید با استایل شیک خیره کننده بیرون می آید

جی جی حدید با استایل شیک خیره کننده بیرون می آید

جی جی حدید این سوپر مدل 28 ساله، روز سه‌ شنبه با ظاهری نارنجی روشن با اکسسوری‌ های به همان اندازه چشم نواز، رنگ‌ های پر رنگی را به خیابان‌ های شهر نیویورک اضافه کرد. حدید با یک کت و شلوار نارنجی گشاد که با یک کلاه راه راه نارنجی و سرمه ای اکسسوری کرده

جی جی حدید این سوپر مدل 28 ساله، روز سه‌ شنبه با ظاهری نارنجی روشن با اکسسوری‌ های به همان اندازه چشم نواز، رنگ‌ های پر رنگی را به خیابان‌ های شهر نیویورک اضافه کرد.

حدید با یک کت و شلوار نارنجی گشاد که با یک کلاه راه راه نارنجی و سرمه ای اکسسوری کرده بود از او عکس گرفته شد. جی جی عینک آفتابی و یک کیف شانه ای باریک سیاه و سفید را به ظاهر خود اضافه کرد و این استایل را با چکمه های قهوه ای روشن تکمیل کرد.

حدید در اوایل ماه جاری هنگامی که در آخرین نمایش خود در هفته مد پاریس، گرفتار استایل چشم نواز دیگری شد.

این مدل در نمایشگاه بهار و تابستان 2024 میو میو ، لباسی زیبا را با یک جفت صندل بند دار  به نمایش گذاشت. حدید بعداً در یک ویدیوی در تیک تاک برای Dazed فاش کرد که اکسسوری ها هدیه ای برای مدل ها است.

حدید به این نشریه گفت: «آنها به ما اکسسوری هایی دادند که اجازه نمایش آن‌ ها را داریم. “خیلی شیرین و مهربان است. این بهترین روز است.»

این اکسسوری ها به‌ جای افزودنی‌ های مد روز، به احتمال زیاد برای قدردانی از دردهایی که مدل‌ ها با پاهای خود در طول هفته مد تجربه می‌ کنند، اعطا شده‌ اند.

آخرین سفر شیک حدید در بحبوحه رابطه او با بردلی کوپر برگزار می شود. این مدل و بازیگر که چند بار در حال گذراندن وقت با هم بودند. اوایل این ماه در گردش های آخر هفته با هم از شهر خارج شده اند.

جی جی عالی است. او در خارج از شهر با بردلی آشنا می شود. آنها با هم به گردش های آخر هفته می روند. بنابر این می توان پیشرفت آن را مشاهده کرد. الان خیلی معمولی به نظر می رسد، اما هر این هنرمندان، مشاغل بزرگ، زندگی پرمشغله دارند و می دانند که زندگی در این حلقه ها چگونه است.

حدید و کوپر هر دو دارای فرزندانی از روابط قبلی هستند. حدید دختر 3 ساله خای را با خواننده زین مالیک دارد، در حالی که کوپر دارای دختر لیا دی سین 6 ساله را با مادر مدل او ایرینا شایک اشتراک دارد.

برچسب ها :

ناموجود