تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۰
کد خبر : 6266

جی جی حدید از استایل جدید و خیره کننده خود رونمایی کرد

جی جی حدید از استایل جدید و خیره کننده خود رونمایی کرد

جی جی حدید این مدل مشهور در 25 جولای در حال ترک شهر نیویورک از طریق فرودگاه JFK مشاهده شد. جی جی در فرودگاه برای خود یک لباس معمولی و در عین حال شیک به تن کرد. او یک تاپ کراپ کرم رنگ را با یک سویشرت کرم رنگ و یک شلوار جین گشاد پاره

جی جی حدید این مدل مشهور در 25 جولای در حال ترک شهر نیویورک از طریق فرودگاه JFK مشاهده شد. جی جی در فرودگاه برای خود یک لباس معمولی و در عین حال شیک به تن کرد. او یک تاپ کراپ کرم رنگ را با یک سویشرت کرم رنگ و یک شلوار جین گشاد پاره ست کرد.

البته، جی جی مطمئن شد که چند اکسسوری از جمله کفش ورزشی کانورس قرمز، یک گردنبند رنگارنگ و عینک آفتابی قهوه ای به آن اضافه کرده است. این زیبای بلوند ترجیح داد تا مو های طلایی خود را به صورت نیمه به بالا و نیمه رو به پایین درآورد که قسمت جلویی آن صاف شده بود. جی جی همچنین کیف دستی پرادا آبی مد روز را به عنوان کیف دستی انتخابی خود به همراه داشت.

این اولین باری است که مدل جلد مجله ووگ پس از تایید اخبار دستگیری او در 10 جولای در جزایر کیمن عکس هایی از استایل جدید او منتشر شد . جی جی پس از ورود به فرودگاه به اتهام داشتن اقلام ماری جوانا در چمدانش دستگیر شد. او متعاقباً با قید وثیقه آزاد شد و در در 12جولای 1000 دلار جریمه شد.

اندکی پس از تایید این رسانه، جی جی در اینستاگرام تعدادی از عکس‌ها و ویدئوهای تعطیلات خود را به اشتراک گذاشت. این مد لباس به وضوح اذیت نمی شد و از غزل تیلور سویفت به عنوان زیرنویس استفاده می کرد تا ثابت کند که چقدر ریلکس است. او به همراه یک ایموجی غروب در زیر پست خود نوشت: «همه چیز خوب است که به خوبی تمام شود». بسیاری از 78.8 میلیون فالوور او به کامنت ها پرداختند تا به پست او واکنش نشان دهند. یکی از ستایشگران به او گفت: “شما بی همتا ​​می مانید!!!!”

برچسب ها :

ناموجود