تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
کد خبر : 11746

جین از BTS پیام سال نو شیرینی را به اشتراک می گذارد

جین از BTS پیام سال نو شیرینی را به اشتراک می گذارد

جین از BTS ، عضو گروه کی پاپ، روز یکشنبه یک ویدیوی از پیش ضبط شده را در کانال رسمی یوتیوب BTS به اشتراک گذاشت تا سال نو را به طرفداران خود تبریک بگوید و از آنها درخواست صبر کند تا او خدمت اجباری خود را در ارتش کره جنوبی به پایان برساند. حالا که

جین از BTS ، عضو گروه کی پاپ، روز یکشنبه یک ویدیوی از پیش ضبط شده را در کانال رسمی یوتیوب BTS به اشتراک گذاشت تا سال نو را به طرفداران خود تبریک بگوید و از آنها درخواست صبر کند تا او خدمت اجباری خود را در ارتش کره جنوبی به پایان برساند. حالا که فقط چند ماه باقی مانده است.

این خواننده و رقصنده که اولین نفر از گروه BTS بود که در خدمت سربازی در کره جنوبی ثبت نام کرد با یک پیام شیرین به استقبال سال 2024 رفت. او با هیجان گفت: «با همه! سلام! سوک جین آمد تا سال جدید را سلام کند.

“این ژانویه است، همه. سال جدید فرا رسیده است. من در ژانویه یک سال بزرگتر خواهم شد. جین در ویدئویی که پیش از موعد فیلم‌برداری شده است، ادامه داد که او به تازگی در 4 دسامبر جشن تولد گرفته است.

او که نام اصلی اش کیم سوک جین است سپس آرزو های برای جایزه گرمی برای زمستان پیش رو ارائه کرد. «همه شما آدم برفی درست کردید؟ من هنوز در گذشته هستم، بنابراین نمی دانم که آیا برف می بارد یا نه، اما اگر برف بارید، باید یک آدم برفی درست کنید و لذت ببرید.

این خواننده کی پاپ پاپ توضیح داد که می‌ خواهد مطمئن شود که می‌ تواند یک به‌روزرسانی را با طرفداران به اشتراک بگذارد.

او گفت: “این ویدئو را می گذارم تا بتوانید چهره زیبا و خوش تیپ من را تماشا کنید “دلم برای همتون تنگ شده. دلم برایت خیلی تنگ شده است.»

او ادامه داد: «بچه ها، لطفا چند ماه دیگر صبر کنید. حالا که سال جدید است، چند ماه دیگر فرصت داریم. آدم برفی های زیادی بسازید و همانطور که آنها را می سازید به من فکر کنید.

این ویدئو در حالی به پایان رسید که او برای خداحافظی دست تکان داد و خاطرنشان کرد که “در فوریه و مارس برمی گردد.”

برچسب ها :

ناموجود