تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۶
کد خبر : 9072

جیمی باتلر به شایعات عاشقانه با شکیرا پاسخ داد

جیمی باتلر به شایعات عاشقانه با شکیرا پاسخ داد

جیمی باتلر در مصاحبه ای جدید سکوت خود را در مورد شایعه قرار ملاقاتش با شکیرا 46 ساله شکست. ستاره 34 ساله NBA که برای میامی هیت بازی می کند و او با شکیرا در ماه ژوئیه در حال معاشرت با هم دیده شدند و بلافاصله این گمانه زنی ها مبنی بر شروع یک رمان

جیمی باتلر در مصاحبه ای جدید سکوت خود را در مورد شایعه قرار ملاقاتش با شکیرا 46 ساله شکست. ستاره 34 ساله NBA که برای میامی هیت بازی می کند و او با شکیرا در ماه ژوئیه در حال معاشرت با هم دیده شدند و بلافاصله این گمانه زنی ها مبنی بر شروع یک رمان عاشقانه جدید ایجاد شد.

جیمی به رولینگ استون گفت: «او یک انسان باور نکردنی و استعدادی باور نکردنی است، اما شما هرگز نمی‌ دانید که مردم چه می‌ کنند، بنابراین مردم فقط شایعاتی درست می‌ کنند.

او با اشاره به پسران شکیرا، میلان، 9 ساله و ساشا، 7 ساله، ادامه داد: «فقط به این دلیل که ما با هم دوست هستیم، او در میامی زندگی می کند و پسرانش از طرفداران بزرگ بسکتبال هستند این به این معنی نیست که با کسی قرار ملاقات دارد. او ادامه داد «فقط به این دلیل که مردم دور هم جمع می‌ شوند به این معنی نیست که کسی قرار ملاقات دارد. چیزهای متفاوتی برای صحبت کردن وجود دارد. شکیرا بسیار بسیار باحال است و این تنها چیزی است که من از دوستی او به دست آورده ام!»

پس از اینکه رولینگ استون به شوخی پاسخ داد: «هیپ دروغ نمی‌ گوید»، جیمی خندید و گفت: «آره، این را دوست داری؟»

آخرین اظهارات جیمی در مورد وضعیتش با شکیرا کمتر از دو ماه پس از آن منتشر شد که Us Weekly گزارش داد که آنها در حال “نزدیک شدن” و لذت بردن از آشنایی با یکدیگر هستند. یک منبع به این نشریه گفت: «آنها در چند هفته گذشته به تدریج به هم نزدیکتر شده اند. جیمی باعث می‌ شود شکیرا لبخند بزند و او واقعاً از آشنایی با او در سطح عمیق‌ تری لذت می‌ برد.»

این منبع همچنین گفت که شکیرا «متفاوت از مردان دیگر» با او در گذشته قرار داشته است. این خودی افزود: “او از اینکه چگونه او در رابطه رهبری می کند قدردانی می کند.” او کسی است که با او برنامه ریزی می کند، او را دنبال می کند و این باعث می شود که او احساس ارزشمندی کند.

این خودی ادامه داد که اگرچه آنها این کار را آهسته انجام می دهند، شکیرا “قطعا آماده است تا ببیند در آینده اوضاع به کجا می رود”. او افزود: «برای گفتن اینکه آیا پتانسیل بلند مدت در میان آن ها وجود دارد، خیلی زود است.

قبل از اینکه شکیرا در حال معاشرت با جیمی دیده شود، او به دلیل جدایی خود از جرارد پیکه خبرساز شد، که آنها در ژوئن 2022 تایید کردند. مرغ عشق سابق پس از 11 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

این زوج در آن زمان در بیانیه ای گفتند: «ما متأسفیم که تأیید می کنیم که در حال جدایی هستیم. “برای رفاه فرزندانمان که بالاترین اولویت ما هستند، از شما می خواهیم که به حریم خصوصی ما احترام بگذارید. از درک شما متشکریم.»

برچسب ها :

ناموجود