تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۳
کد خبر : 7842

جیمین از BTS تصویر خالکوبی خود را با طرفداران به اشتراک گذاشت

جیمین از BTS تصویر خالکوبی خود را با طرفداران به اشتراک گذاشت

طرفداران BTS در حال تماشای تصویر جدید خالکوبی جیمین الهام گرفته از ماه هستند. جیمین در یک پست تولد در اینستاگرام که به یکی از اعضای گروه جونگ کوک اختصاص داده شده است، خالکوبی بزرگی را نشان داد که نیمی از پشت او را پشت سر گذاشته بود. این عکس فوری که روز پنج شنبه،

طرفداران BTS در حال تماشای تصویر جدید خالکوبی جیمین الهام گرفته از ماه هستند. جیمین در یک پست تولد در اینستاگرام که به یکی از اعضای گروه جونگ کوک اختصاص داده شده است، خالکوبی بزرگی را نشان داد که نیمی از پشت او را پشت سر گذاشته بود.

این عکس فوری که روز پنج شنبه، یک روز قبل از تولد 26 سالگی جونگ کوک آپلود شد، این دو را بدون پیراهن نشان می دهد که پشتشان را به سمت دوربین عکاسی کرده اند.

خالکوبی جیمین (تصویر سمت چپ) دارای مراحلی از ماه است که دو هلال اول و آخر توسط یک ماه کاملاً سایه دار به هم متصل شده اند. خالکوبی که ظاهراً توسط یک هنرمند خالکوبی با نام POLYC انجام شده است. از نزدیکی گردن او شروع می شود و در مرکز ستون فقرات او به پایان می رسد.

جیمین قبلا خالکوبی خود را در حین عکاسی طعنه زده بود، اما این اولین بار است که طرح خالکوبی خود را به صورت کامل نمایش می دهد.

جونگ کوک (سمت راست) با پشتی برهنه به تصویر کشیده شده است، و طرح چشمگیر خالکوبی او دیده می شود.

جیمین عکس را شرح داد: “تولدت مبارک جی کی 😜.”

هنرمند “سرندیپیتی” چند خالکوبی روی بدن خود دارد، از جمله “13” روی مچ دست و عدد 7 در انگشت خود، که همه اعضای BTS فقط در نقاط مختلف دارند.

جیمین علاوه بر ساخت موسیقی جدید جدا از سپتت کی پاپ، در دنیای مد لوکس نیز درخشیده است. او در حال حاضر با Dior به عنوان سفیر جدید برند جهانی آن و Tiffany & Co به عنوان سفیر خانه شریک است.

او همچنین در تابستان امسال توسط رایان گاسلینگ به دلیل تابش “Ken Rgy” با ظاهر جذابش شناخته شد.

رایان گاسلینگ هنگام تبلیغ باربی، به اشتراک گذاشت که همان لباس گاوچران را که جیمین در موزیک ویدیوی اخیر BTS به تن داشت، پوشیده است.

“سلام، جیمین. اینجا رایان گاسلینگ است. گاسلینگ در ویدئویی که در ماه ژوئیه در حساب توییتر باربی آپلود شد، به اشتراک گذاشت، متوجه شدم که لباس “اجازه رقص” شما مانند لباس کن من در فیلم آینده باربی است.

به همین دلیل، گاسلینگ فاش کرد که «گران‌ ترین دارایی» خود گیتاری که در فیلم استفاده کرده بود را تحویل خواهد داد.

او توضیح داد: “من باید آن را به شما بدهم شما ابتدا آن را پوشیدید، قطعاً آن را بهترین پوشیدید و یک رمز ناگفته کن وجود دارد که اگر سبک کن دیگری را گاز بگیرید، باید با ارزش ترین دارایی خود را به آنها بدهید.” “پس… امیدوارم که گیتار کن را به عنوان پیشنهاد فروتنانه من بپذیری. علاوه بر این، کن واقعاً به هر حال بازی نمی‌ کند، بنابراین در دستان شما خیلی بهتر خواهد بود.»

برچسب ها :

ناموجود