تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۳
کد خبر : 9785

جیمین از BTS در مستند شخصی کاملا متفاوت می درخشد

جیمین از BTS در مستند شخصی کاملا متفاوت می درخشد

جیمین از BTS یک مجری رشته های روی صحنه است، اما در یک مستند جدید، ستاره به شکلی کاملا متفاوت می درخشد. خاطرات تولید جیمین ایجاد اولین آلبوم انفرادی خواننده و رقصنده، را مستند می کند و به طرفداران نگاهی صمیمی به سفر او ارائه می دهد گاهی اوقات تلاش، اغلب شیرین، و گاهی اوقات

جیمین از BTS یک مجری رشته های روی صحنه است، اما در یک مستند جدید، ستاره به شکلی کاملا متفاوت می درخشد. خاطرات تولید جیمین ایجاد اولین آلبوم انفرادی خواننده و رقصنده، را مستند می کند و به طرفداران نگاهی صمیمی به سفر او ارائه می دهد گاهی اوقات تلاش، اغلب شیرین، و گاهی اوقات بسیار هم نه.

جیمین، 28 ساله، سومین عضو BTS است که مستندی را در مورد ساخت پروژه های انفرادی خود منتشر می کند، که آنها در حال آماده شدن برای تکمیل خدمت سربازی اجباری در کره جنوبی هستند. اما بر خلاف J-Hope’s In the Box، که تیترهای تاریخی که این هنرمند را در Lollapalooza در شیکاگو در سال 2022 به نمایش گذاشت، دفتر خاطرات جیمین در مقیاس قابل توجهی صمیمی است.

در واقع، اکثریت آن تنها در چند اتاق اتفاق می‌ افتد: یک استودیوی ضبط دنج در مقر کمپانی ضبط او، Hybe، و آپارتمان او در سئول.

خاطرات تولید جیمین مطمئناً بر طرفداران تأثیر می گذارد. این یک جنبه کمتر شناخته شده از این سوپر استار را نشان می دهد. البته یکی که به جای لباس‌ های درخشان صحنه ساده می‌ پوشد، کسی که تلاش می‌ کند تا داستان خودش را به طور واقعی تعریف کند و صدایش را به عنوان یک ترانه‌ سرا بیابد.

جیمین بی‌ وقفه در استودیوی خانگی، آشپزخانه و و در کنار میز قهوه‌ خوری قدم می‌ زند و این جفت، همراه با تعدادی از همکاران، اشعار و تکه‌ هایی از آهنگ ها را تجزیه می‌ کنند. جیمین، یک رقصنده مادام العمر، در اوج خود، به طور غریزی به سبک های آزاد وارد استیج می شود.

او همچنین توانایی خود را در کشیدن ملودی های زیبا نه تنها با صدایش، بلکه با یک گیتار آکوستیک، و در لحظه ای خاص، روی کیبورد نشان می دهد: جیمین با قطعه ای از آهنگی که در کودکی با دوستانش می نواخت، هیجان به پا می کند.

این مستند به ویژه برای طرفداران قدیمی BTS که شاهد دست و پنجه نرم کردن جیمین با ساخت آهنگ های انفرادی قبلی او بوده اند، احساسی خواهد بود. شک به خود هنوز در دفتر خاطرات همیشه وجود دارد، اما شور و نشاط او نیز وجود دارد، زیرا آهنگ ها کنار هم می آیند و رقصی شاد از او بیرون می زند.

هنگامی که آلبوم در مارس 2023 منتشر شد، او دلیل بیشتری برای جشن گرفتن داشت: تک آهنگ “مثل دیوانه” به شماره 1 آهنگ داغ در بیلبورد رسید و جیمین را به اولین سولیست کره جنوبی تبدیل کرد که این جایگاه را حفظ کرد.

دو عضو دیگر BTS – آر ام 29 ساله و جونگ کوک 26 ساله نیز در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

هر هفت عضو اکنون پروژه‌ های انفرادی را منتشر کرده‌ اند، زیرا در ژوئن 2022 اعلام کردند که بر روی کار انفرادی و ادامه برخی فعالیت‌ های گروهی در حین انجام خدمت سربازی خود تمرکز خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود