تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۹
کد خبر : 8967

جونگ کوک از BTS برای یک دختر در ابعاد مختلف سفر می کند

جونگ کوک از BTS برای یک دختر در ابعاد مختلف سفر می کند

جونگ کوک از BTS از جک هارلو دعوت کرد تا در دومین تک آهنگ انفرادی خود با او همکاری کند. روز جمعه، بت کی پاپ، 26 ساله، تک آهنگ “سه بعدی” را با حضور خواننده رپ هارلو، 25 ساله منتشر کرد. این آهنگ رقص پاپ اولین آهنگ انفرادی او، “Seven” را دنبال کرد و همراه

جونگ کوک از BTS از جک هارلو دعوت کرد تا در دومین تک آهنگ انفرادی خود با او همکاری کند. روز جمعه، بت کی پاپ، 26 ساله، تک آهنگ “سه بعدی” را با حضور خواننده رپ هارلو، 25 ساله منتشر کرد. این آهنگ رقص پاپ اولین آهنگ انفرادی او، “Seven” را دنبال کرد و همراه با موزیک ویدیوی شیک انتشار پیدا کرد.

در آهنگ «سه بعدی» طنین‌ انداز به نظر می‌ رسد که جونگ کوک عضو BTS نشان می‌ دهد که چقدر برای رسیدن به معشوق و دختر آرزو هایش حتی اگر به معنای سفر در ابعاد مختلف باشد تلاش می کند.

سازنده هیت یک بیانیه مطبوعاتی در مورد آهنگ به اشتراک گذاشت که توسط بلاد پاپ (لیدی گاگا، جاستین بیبر) و دیوید استوارت (که با BTS در آهنگ موفق خود “Dynamite” کار کرده بود، تهیه شده بود. او گفت: “سه بعدی” آهنگی است که قبل از اینکه متوجه شوید شما را جذب می کند. وقتی برای اولین بار آن را شنیدم فکر کردم واقعاً آهنگ جالبی است. من حاضرم جنبه متفاوتی از خودم را نشان دهم که با «Seven» نشان نداده بودم.»

این ویدیو همچنین دارای نوستالژی است، زیرا هنرمند کی پاپ با گروهی از رقصندگان در گروه‌های جین رقص را به نمایش می‌ گذارد. هارلو که دو بیت متین را ارائه می‌ کند و در صحنه بصری نیز با ستاره همراه می‌ شود.

جونگ کوک همچنین در یک بیانیه مطبوعاتی ابراز کرد که چقدر از کار با هارلو هیجان زده است. جونگ کوک به اشتراک گذاشت: «او هنرمند بزرگی است که من دوستش دارم و مدتی دنبالش بودم. «از کار کردن با او بسیار لذت بردم. صدای او کاملاً با “آهنگ سه بعدی” مطابقت داشت و واقعاً به حال و هوای حسی آهنگ افزود.

برچسب ها :

ناموجود