تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۲۸
کد خبر : 5464

برد پیت مثل فیلم بنجامین باتن روز به روز جوان تر می شود

برد پیت مثل فیلم بنجامین باتن روز به روز جوان تر می شود

برد پیت در حال حاضر مثل فیلمش به نام «سرگذشت عجیب بنجامین باتن» در حال جوانتر شدن به نظر می رسد، زیرا به نظر می رسد این بازیگر در حال پیر شدن نیست. هفته گذشته این مرد 59 ساله سر صحنه فیلمبرداری در فرانسه در حال فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی جدید دیده شد و او

برد پیت در حال حاضر مثل فیلمش به نام «سرگذشت عجیب بنجامین باتن» در حال جوانتر شدن به نظر می رسد، زیرا به نظر می رسد این بازیگر در حال پیر شدن نیست. هفته گذشته این مرد 59 ساله سر صحنه فیلمبرداری در فرانسه در حال فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی جدید دیده شد و او باورنکردنی به نظر می رسد.

پیت، که اجازه می دهد مردی 105 ساله به صورت رایگان در خانه خود زندگی کند، برای شرکت قهوه ساز ایتالیایی De’Longhi، معروف به “اسپرسوساز براد پیت” سر صحنه بود. آنها موقعیت مکانی عالی داشتند، در یک تاکستان در منطقه وار، ریویرا فرانسه عکسبرداری می کردند.

برد پیت با ظاهری کاملا سفید خیلی شیک به نظر می رسید. او در ظاهر معمولی اما شیک با طراوت و متناسب به نظر می رسید. پیت برای اولین بار در سال 2021 با De’Longhi برای کمپین بین المللی آنها برای اسپرسوساز خود، Dinamica Plus، که بیش از 1600 دلار هزینه داشت، همکاری کرد. در آگهی بازرگانی، پیت از موتورسواری طلوع خورشید در امتداد بزرگراه ساحلی اقیانوس آرام به کافه مورد علاقه‌اش برای برداشتن دانه‌های قهوه لذت می‌برد.

این بازیگر یک قهوه خور مشتاق است. او در مورد همکاری خود با De’Longhi به Esquire گفت: “من یک قهوه نوش جدی، حرفه ای و متعهد هستم.”

برنده اسکار گفت که معمولاً صبح ها سه کاپوچینو می خورد و بسته به کار بعد از ظهر، ممکن است به اسپرسو روی بیاورد.

در مورد اینکه چه چیزی باعث شده پیت تا این حد جوان به نظر برسد؟ او برند مراقبت از پوست لوکس خود را در سپتامبر 2022 راه اندازی کرد.

خط تولید این شرکت مراقبت از پوست از آنتی اکسیدان های ساخته شده از انگورهای پرورش یافته در Chateau Miraval، تاکستانی که پیت با آنجلینا جولی در سال 2012 خریداری کرد، استفاده می کند. زوج سابق در حال حاضر تا زانو در نبردی چشمگیر بر سر کسب و کار پررونق گل رز در املاک خود هستند.

برچسب ها :

ناموجود