تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
کد خبر : 11098

جنیفز لوپز با بوسه زن عنکبوتی شما را شگفت زده خواهد کرد

جنیفز لوپز با بوسه زن عنکبوتی شما را شگفت زده خواهد کرد

جنیفر لوپز برای اولین فیلم موزیکال خود آماده می شود! به گزارش رسانه های متعدد، این بازیگر و خواننده قرار است در نسخه موزیکال فیلم سینمایی بوسه زن عنکبوتی بازی کند. این فیلم اقتباسی از موزیکال 1993 برادوی توسط جان کاندر، فرد اب و ترنس مک نالی است که به نوبه خود بر اساس رمانی

جنیفر لوپز برای اولین فیلم موزیکال خود آماده می شود! به گزارش رسانه های متعدد، این بازیگر و خواننده قرار است در نسخه موزیکال فیلم سینمایی بوسه زن عنکبوتی بازی کند.

این فیلم اقتباسی از موزیکال 1993 برادوی توسط جان کاندر، فرد اب و ترنس مک نالی است که به نوبه خود بر اساس رمانی از مانوئل پویگ در سال 1976 ساخته شده است. این داستان قبلاً برای فیلمی در سال 1985 با بازی ویلیام هرت و رائول جولیا اقتباس شده بود.

نشریه ورایتی گزارش داد که لوپز آرورا، یک زن فانتزی را به تصویر می کشد که توسط لوئیس مولینا، آرایشگر زندانی در آرژانتین در حدود سال 1981 همراه با والنتین آرگی پاز، یک مارکسیست ساخته شده است. مولینا به عنوان نوعی فرار در دوران محکومیت خود، رویای آرورا را در فیلم های کلاسیک، از جمله نقش او در نقش یک زن عنکبوتی، می بیند.

اقتباس موزیکال برادوی از بوسه زن عنکبوتی که چیتا ریورا در نقش اصلی آن بازی کرد هفت جایزه تونی از جمله بهترین موزیکال در هر هفته سرگرمی را به دست آورد.

ورایتی همچنین گزارش داد که تولید موزیکال فیلم بوسه زن عنکبوتی در حال حاضر به دنبال یک ناشناس برای ایفای نقش مولینا است. ای دبلیو اضافه کرد که نقش لوپز در این نسخه جدید از بوسه زن عنکبوتی، اولین حضور او در یک فیلم موزیکال خواهد بود.

لوپز که خودش را مشغول نگه می‌ دارد، قرار است آلبوم آینده‌ اش این من هستم را منتشر کند. حالا دنباله‌ ای بر آلبوم این من هستم محصول 2002 او… سپس، در 16 فوریه. آلبوم جدید «سفر عاطفی، روحی و روانی را شرح می‌ دهد. در یک بیانیه مطبوعاتی که او در دو دهه گذشته از آن استفاده کرده است.

در تیزر این من هستم. لوپز که در ماه گذشته رونمایی شد، در حال بازبینی یک نامه قدیمی قبل از انداختن آن در شومینه است. ستاره این کلیپ را روایت می‌ کند که شامل این جمله است: «وقتی دختر بچه بودم، وقتی یکی از من پرسید وقتی بزرگ شدم می‌ خواهم چه کاره شوم، پاسخ من همیشه عاشقانه بود.» انتشار این آلبوم پس از ازدواج او در جولای 2022 با بن افلک، که آلبوم قبلی به او تقدیم شده بود، انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود