تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 11989

جنیفر گارنر استایل مورد علاقه خود را به نمایش می گذارد

جنیفر گارنر استایل مورد علاقه خود را به نمایش می گذارد

جنیفر گارنر استایل مورد علاقه خود را به نمایش می گذارد! گارنر ​​ویدیویی سرگرم‌ کننده را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن لباس‌ های مختلف مورد علاقه اش را می‌ پوشد و حتی برخی حرکات رقص را برای بررسی فاکتور راحتی آنها انجام داد. این ویدئو، با پوشیدن لباس‌ های جین آبی تیره

جنیفر گارنر استایل مورد علاقه خود را به نمایش می گذارد! گارنر ​​ویدیویی سرگرم‌ کننده را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن لباس‌ های مختلف مورد علاقه اش را می‌ پوشد و حتی برخی حرکات رقص را برای بررسی فاکتور راحتی آنها انجام داد.

این ویدئو، با پوشیدن لباس‌ های جین آبی تیره توسط گارنر آغاز شد. صحنه بعدی در حالی که او از این طرف به آن طرف می‌ چرخید، یک شلوار جین سبک‌ شویسی را امتحان کرد.

در حالی که از دوربین دور می‌ شد، شانه‌ هایش را به طور مکرر به جلو و عقب بالا انداخت و دست‌ هایش را در حالت خرچنگ بالا و پایین می‌ کرد. سپس لباس‌ های صلیبی به تن کرد که پشت آن نوار های سفیدی وجود داشت. او این ویدئو را با دور شدن از دوربین قبل از نگاه کردن به عقب و گرفتن ژست نهایی به پایان رساند. دوربین روی صورتش زوم کرد و لبخند زد.

او این ویدیو را شرح داد: “نوع لباس مورد علاقه من”.

در حالی که به نظر می‌ رسد این هنر پیشه عاشق لباس‌ های غیر رسمی خود است، او همچنین برای مناسبت‌ های خاص، از جمله اولین نمایش آخرین فیلمش، Family Switch، از آن‌ ها استفاده می‌ کند.

او یک مینی لباس قرمز بدون آستین پوشیده بود که دارای یقه بلند و این ظاهر را با کفش های پاشنه باز مشکی و گوشواره های آویزان بزرگ ست کرد.

جنیفر گارنر مادر سه فرزند که ویولت 17 ساله، سرافینا 14 ساله و ساموئل 11 ساله است که آنها را با همسر سابق خود بن افلک شریک است. در سال های اخیر زمان خود را بین حضور در خانه و کار در صحنه فیلمبرداری تقسیم کرده است. او اخیراً به اشتراک گذاشت که اوضاع برای او در خانه بسیار کمتر از روی صفحه نمایش بزرگ نیست.

برچسب ها :

ناموجود