تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۴
کد خبر : 6593

جنیفر لوپز و آقای همسر ناجی زندگی مشترک دوستشان شدند

جنیفر لوپز و آقای همسر ناجی زندگی مشترک دوستشان شدند

بن افلک و مت دیمون به یکی از طولانی ترین دوستی های هالیوود شناخته می شوند. که در طول زندگی حرفه ای خود روی چندین پروژه موفق کار می کنند و در زندگی شخصی یکدیگر را حمایت می کنند، به طوری که مت حتی در سال گذشته در مراسم عروسی بن با جنیفر لوپز شرکت

بن افلک و مت دیمون به یکی از طولانی ترین دوستی های هالیوود شناخته می شوند. که در طول زندگی حرفه ای خود روی چندین پروژه موفق کار می کنند و در زندگی شخصی یکدیگر را حمایت می کنند، به طوری که مت حتی در سال گذشته در مراسم عروسی بن با جنیفر لوپز شرکت کرد.

این سه دوست رابطه نزدیکی دارند و به نظر می رسد که بن و جی لو حتی به بازیگر در ازدواجش با همسر لوسیانا باروسو کمک کرده اند، پس از اینکه این زوج گفته بودند در رابطه 18 ساله خود دچار مشکلاتی شده اند. همانطور که توسط یک منبع نزدیک به National Enquirer فاش شد، این زوج مشهور “به سرعت به سمت جدایی می رفتند”، اما این بن و جنیفر بودند که وارد عمل شدند و از جدایی آنها جلوگیری کردند.

این خودی گفت که مت و لوسیانا توانستند “دوباره عشق خود را کشف کنند” و اکنون با موفقیت “در سطح کاملاً جدیدی” ارتباط برقرار می کنند. این بازیگر اخیرا فاش کرد که با لوسیانا در حال زوج درمانی بوده و حتی پس از پیشنهاد بازی در جدیدترین فیلم کریستوفر نولان به نام «اپنهایمر» با او مذاکره کرده است.

در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی، مت در حین تبلیغ فیلم، نحوه مذاکره او در یکی از جلسات درمانی را توضیح داد. این یک داستان واقعی است.

برچسب ها :

ناموجود