تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۲۰
کد خبر : 10458

جنیفر لوپز و آقای همسر میزبانان شیک تورنمنت پوکر می شوند

جنیفر لوپز و آقای همسر میزبانان شیک تورنمنت پوکر می شوند

جنیفر لوپز و بن افلک ثابت کرده اند که شیک ترین مجریان مهمانی هستند. جمعه شب، ستارگان میزبان یک تورنمنت پوکر لاس وگاس بودند که برای جمع آوری پول برای ابتکار غیرانتفاعی کنگوی شرقی افلک، که او در سال 2009 تأسیس کرد، بسیار شیک به نظر می رسیدند. روی فرش قرمز لاو در استراحتگاه ونیزی لاس

جنیفر لوپز و بن افلک ثابت کرده اند که شیک ترین مجریان مهمانی هستند. جمعه شب، ستارگان میزبان یک تورنمنت پوکر لاس وگاس بودند که برای جمع آوری پول برای ابتکار غیرانتفاعی کنگوی شرقی افلک، که او در سال 2009 تأسیس کرد، بسیار شیک به نظر می رسیدند.

روی فرش قرمز لاو در استراحتگاه ونیزی لاس وگاس، لوپز و افلک در حالی که با هم با لباس های شبانه خود ژست گرفتند، یک جفت عاشق و جذاب را ساختند.

جنیفر با یک لباس بریده بریده از طراح بریتانیایی دیوید کوما خیره کننده بود. این لباس تک‌ شانه، که دارای پنل‌ هایی از پارچه‌ های مشکی و نگین‌ دار بود، دارای جزئیات چوکر متصل و با گوشواره‌ های نقره‌ ای و کیف مشکی شیک ترکیب شده بود. لوپز موهایش را به صورت موج های باز و از وسط باز کرده بود.

در همین حال، افلک یک کت و شلوار سه تکه در سایه پررنگ آبی را انتخاب کرد که با پیراهن سفید در بالا و کفش های مشکی ظاهر خود را تکمیل کرده بود.

بن افلک با صحبت در مورد غیرانتفاعی خود در سال 2017، گفت انجام این کار با ECI  که بودجه سازمان های تحت رهبری کنگو را در حمایت از اهدافی از جمله توانمند سازی زنان و توسعه اقتصادی تامین می کند “یکی از بهترین ها و بهترین ها بود. تجربیات الهام‌ بخش زندگی من تا کنون.»

این رویداد یک رویداد پر ستاره بود، با زوج میزبان همراه با تعدادی از هنرمندان درجه یک. مهمانانی از جمله جان هام و همسرش آنا اوسئولا، جیمی کیمل، کولتون آندروود، جیمز مارسدن، لوکاس هاس، توبی مگوایر و کارا دلوین در حالی که بلک جک و پوکر بازی می‌ کردند حضور داشتند.

لوپز و افلک اولین سالگرد ازدواج خود را در ماه آگوست جشن گرفتند، بیش از دو دهه پس از آن که ستاره ها در ابتدا با عشق خود در سال 2002 در معرض دید عموم قرار گرفتند.

از زمان اتحاد مجدد، این زوج قدرتمند در بسیاری از شب های قرار شیک دیده شده اند. از شرکت در مراسم گرمی با هم تا توقف در باشگاه نعناع فلفلی در لس آنجلس.

کسانی که هرگز از نشان دادن علنی عشق خود ابایی نداشتند، این دو بیشتر در مورد عشق خود صحبت می کنند.

اوایل این ماه، لوپز در مصاحبه ای با ووگ درباره افلک صحبت کرد. او به این نشریه گفت: «من با او حتی بیشتر احساس آرامش و راحتی می‌ کنم، که باعث می‌ شود حتی زیباتر از آن چیزی که در کنار دیگران احساس کرده‌ ام با او احساس کنم.

افلک در ماه آوریل درباره لوپز در طول مصاحبه با زین لو گفت که لوپز “زیباترین زن جهان است، او تماشایی به نظر می رسد.”

لوپز در طول مصاحبه با زین لو، رابطه خود را به عنوان دلیلی برای “عشق واقعی وجود دارد” بیان کرد.

او به لوو گفت: “زمانی که 20 سال پیش آن عروسی را لغو کردیم، این بزرگترین دلشکستگی زندگی من بود.” نمی‌ توانستم آن را درست درک کنم، اما اکنون، 20 سال بعد، پایان خوشی دارد. این پایان‌ ترین زیبایی را دارد که هرگز در هالیوود اتفاق نمی‌ افتد.»

برچسب ها :

ناموجود